Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Elikkäs ongelman ytimenä on alkuperäinen vm.90 IC- mallin pajero johon on moottorivaurion yhteydessä vaihdettu vanhemmasta pajerosta tekniikka laatikkoa myöten, eli ns. pikkuloota nyt moottorin jatkeena.
Auton mukana kuitenkin tuli alkuperäinen kone, vaihdelaatikko,taka kardaani, pari...
Eli otsikon mukainen ongelma havaittu ja mieluiten korjaus kondikseen ennen talven tuloa. Auto on vuosimallia 90.
eilen illalla jalkotilassa pyörin ja kattelin ja vääntelin vaijereita ja tankoja suuntaan jos toiseen mutta ei ilmaa vaan tullu tuulilasille.
jos joku on tutustunut aiheeseen...
Elikkäs ongelma on seuraavanlainen
Pajero vm -90 2.5TDi
Takaveto päällä auto toimii moitteetta
Neliveto ja hieman rasitusta niin alkaa kuulumaan melkoista pauketta ja kolinaa. Korva kuulolla tulee vänkärin puolelta mutta varma en ole. Myös kun ratin kääntää oikealle linkkuun ja lähtee ajamaan...
Joo elikkäs noin reilussa 40km/h vauhdissa kun tinttaa kaasun pohjaan alkaa konehuoneen puolelta ihme siritystä. vain ja ainoastaan kun veto on päällä ääni kuuluu, ei tyhjäkäynnillä kun kaasuttelee. Oon koittanut paikallistaa ääntä mutta ei ole vielä löytynyt. Mikään sähköjohto ei ainakaan ota...
Joo elikkäs antakaas vinkkejä miten saisin pienemmäksi kyseisen auton kulutusta. Tahtoo viedä reilua kymppiä vaikka tulee todella runsaasti matka-ajoa. Ajotyyliin jne olen kiinnitänyt jo huomiota mutta ei juurikaan vaikuta mihinkään.
En tiiä sitte kuuluuko sen nuinki paljo viiä mutta jotenkin...
tässä nyt reippaan viikon kun olen omistanut ensimmäisen mitsubishini, tarkemmin ottaen EA farmari galantin, oon huomannut että kattoroileria se huutaa tuonne peräkontin päälle. mistä moisen sais edullisimmin ku veikkaan että merkkiliikkeessä kohtuu suolasen hintanen. streettuningcar:ssa oli yks...
eli ostin noin viikko sitten -97 mallin farkku galantin. muuten mainio peli mutta kytkin ei toimi kunnolla. Edellisen omistajan mukaan vaihdettu kytkinlevyt,paineasetelma ja painelaakeri. jotenkin tuntuu jalalle että vika vois olla työsylinterissä koska kytkin alkaa ottamaan vasta kun poljin...
vinkkejä ja vihjeitä moisen kapistuksen hankintaan ja asennukseen. ostin vasta -97 farkku galantin ja tuo on oikeestaan ainoa varuste mikä uupuu :peukku
kiitos vastauksista jo etukäteen :driver