Hakutulokset

  1. SpoonCivic

    O: Evon Vararengas

    Haluaisin ostaa Evon (7,8 tai 9) alkuperäisen 17" vararengas (+ siihen kuuluva vanne tottakai) tai vastaava vararengas mikä sopii edessä Brembojen kanssa.
  2. SpoonCivic

    AYC ACD pumpu

    I have a Evo IX RS ACD (No AYC) Pump that needs ACD solenoid (cracked and seized). Otherwise fine. Are you able to source an solenoid or remanufacture it?
  3. SpoonCivic

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Facelift "CZJ-XX" kenties??? Minun entinen?
  4. SpoonCivic

    Pajero minin tuonti?

    Vs: Pajero minin tuonti? Aaa... Levy, asetelma ja painelaakeri. 215 ei välttämättä sopii. Tai se riippu vannesta tottakai. Etuiskarit ovat melko lähellä. ;) kiva kuulla! Löysitkö Ihan manuaali Suomessa? Ne ovat kiven alla täällä. Oisko edes 3 manuaalia täällä. Nettiautossa oleva Vihreä PM...
  5. SpoonCivic

    Pajero minin tuonti?

    Vs: Pajero minin tuonti? Suurin piirtein 130tkm. Minä vaihdoin kun auto oli ajettu 116tkm. Exedyn kytkin ostin Japanin Autobacsista. Muistaaksen maksoi n. 80€ sisältäen rahdit. Alkuperäiskoko on 155/80R15 +46. Minulla on 205/60R16 +30 ja hyvin se on toiminut 5 vuotta. Vihreässä Pajerossa oli...
  6. SpoonCivic

    Pajero minin tuonti?

    Vs: Pajero minin tuonti? Minulla on ollut 3. Nykyään vaan 1. Sekin 20v manuaali. Kirjoitan juuri lisä. Töissä EDIT: Elikkä. Suomen ensimmäinen PM tuotiin vuonna 2008 maahan (punainen 95, AT) Sekin minulla on ollut pienen hetken. Nykyinen, Suomen toinen ja ensimmäinen manuaali (sininen 97)...
  7. SpoonCivic

    Pajero Mini ECU:n peukalointia..

    Vs: Pajero Mini ECU:n peukalointia.. Totta, Minun Minissä on toi "sensor engine crank angle"
  8. SpoonCivic

    Pajero Mini ECU:n peukalointia..

    Vs: Pajero Mini ECU:n peukalointia.. Aivan. Sinulla on jo GEN2 Mini. Minulla ei ole edes EEPROM piiriä :D ihan Basics!! Kysyin huvikseni täällä Japanissa miten Minit voidaan vähän piristä. Kun niitä löytyy täällä todella paljon. PiggyBack, moottorin vaihto tai ostamalla Kei Jimnyn vastaus...
  9. SpoonCivic

    Pajero Mini ECU:n peukalointia..

    Vs: Pajero Mini ECU:n peukalointia.. Aivan. Sinulla oli H58, eikö niin? Minulla on se vanhempi H56 ja pelti ECU. Flash liitin minulla ei ole mutta Evoscsn tunnistaa ECUa. Tai oikeastaan en tiedä. Lukemat tulee mutta onko ne oikeat? En tiedä. Oliko sinulla myöskin toinen Turbo? TD015? Minulla...
  10. SpoonCivic

    Pajero Mini ECU:n peukalointia..

    Vs: Pajero Mini ECU:n peukalointia.. Montako plugeja sinulla on? Minulla on vaan kaksi. Muistaakseni minun Minissä ei oo tota prossu. Mutta kun en muistaa ??? Täytyy taas katsoa mikä prossu purkissa on. EEPROM minulla ei ole. Fuelcut tule minun Minissä vastaan suurin piirtein 1.2 Bar...
  11. SpoonCivic

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Noin 19:55 Valkoinen PFL Legnum Pohjois Haagassa/Lassilan risteys. Tulit Kaarista/Kehä 1.
  12. SpoonCivic

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Vs: Mitä olet tänään rassaillut? Pikku Pajero sai vihdoin Vetokoukkua asennettu :peukku
  13. SpoonCivic

    Nettiautosta bongattuja

    Vs: Nettiautosta bongattuja Laidasta laitaan. Oma Pajero oli todella halpa Japanissa ja iso nippu huoltokuittit tulivat mukaan sekä erittäin hyvin täytetty huoltokirja.
  14. SpoonCivic

    Mistä löydän sigman? +kokemuksia!

    Vs: Mistä löydän sigman? +kokemuksia! Osta mun naapurin Sigma... http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=55966.msg461429 Automaatti se onkin mutta ehjä ja tikissä oleva auto. On ollut kauan myynnissä joo, mutta omistaja (naapuri) ei haluis että väärä henkilö ostaisi. On...
  15. SpoonCivic

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Valkionen Leggi kultaisella vanteella oli minun.
  16. SpoonCivic

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Tulossa. Väärän merkkisella... >:(
  17. SpoonCivic

    Matkalla jonnekkin? tarjolla kyytiä / halukkaita matkustajia

    Vs: Matkalla jonnekkin? tarjolla kyytiä / halukkaita matkustajia Matkalla Pohjois Norjaan m.m Nordkapp jne. Lähiaikoina. Minulla ei oo tarkka aikataulu. Töiden takia voin mennä milloin vaan. Halukkaita tulla mukaan ?? Pirteä musta "kenkälaatikko" (Volvo STW) löytyy
  18. SpoonCivic

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? 29.12 Helsingin tähtitornimäessä bongattu LHD Lancer SportBack Q-360 ColtSpeed edition sekä tavallinen Ralliart SportBack. Molemmat mustat ja EVO X:n 18" vanteet.
  19. SpoonCivic

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Huomenna? :o
  20. SpoonCivic

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Punainen/hopea/musta i-Miev eilen Porvoon keskustassa (16:23) ja 15min myöhemmin sitruunan keltainen Citroën C-Zero. Yeah, electrical power!! :driver
Takaisin
Ylös Bottom