Hakutulokset

  1. M

    Mitsubishi Galant Glx 1982 sedan

    Elikkä myynnissä tuollanen kesä/lauluauton virkaa jo useemman vuoden minulla toimittanut galant. Varusteita paljon ja kaikki toimii. ajettu 365000tkm perusteellisesti huollettu, ollut sukulais miehellä n. 20v enne minua ja pitänny autoo hyvässä kunnossa, miinuksia: kuskinpenkki kulunnu...
  2. M

    Tälläinen sapporosta tuli

    Vs: Tälläinen sapporosta tuli hieno peli, onko toi jonkus ite tekemä levike sarja vaiko joku tehdas tekone? noista takaiskareista, onko täs jäykkä perä vai erillis jousitettu?, itellä on jäykällä akselilla oleva takaveto galant joho etin pitkää iskareita, 2000 luvun taitteen sprintterin iskarit...
  3. M

    takaveto galantin takapyörän lakrun vaihdosta

    eli 1982 2,0l sedan galantti jäykällä akselilla, tarvis pyörän laakeri taakke vaihtaa mitenkäs se purkeentuu, en kurkannu ku äkkiä sinne toissa päivänä ku pyöriä vaihtelin ja mistä löytäs sinne pyörän päähä stefan?
  4. M

    takapotku kalossin takapyörän laakereitten vaihto

    mitenkäs tollane purkeentuu? onkos joku vaihtannu, tarvis koht puolee omaan vaihtaa ja mistäs löytys stefa samalla sinne akselin päähä?
  5. M

    Galantin kaasarijupinaa.. (Aisan 28/32)

    Vs: Galantin kaasarijupinaa.. (Aisan 28/32) voiskos joku selventää ku oon paininnu 82 2,0l galantin käyntihäiriön kans jo pitkää ryyppy ku lähtee päältä, kierrokset laskee 1200 alle auto ei jaksa käydä tyhjäkäyntiä, olen putsannu monee kertaa tyhjäkäynti suuttimen ja piirin ei vaikutusta...
Takaisin
Ylös Bottom