Hakutulokset

  1. A

    evo 9 ja kaasuvaijeri ongelmako???

    Vs: evo 9 ja kaasuvaijeri ongelmako??? Mulla on kans tuota ongelmaa että kiekat jää päälle.
  2. A

    evo 9 ja kaasuvaijeri ongelmako???

    Vs: evo 9 ja kaasuvaijeri ongelmako??? Mulla ainaki ku viimeksi hirtti niin oli kaasupoljin yläasennossa ja kiekat paukutti rajoitinta vasten.. Kesällä auto kävi takuuhuollossa ja siihen vaihdettiin ilmeisesti kaasuläpän asentotunnistin, ei oo näille pakkasille oireillu, vielä. Jännänkakka...
  3. A

    Lancer Evojen huollot ja hinnat

    Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat Mulle tuli samalla kun putkiston tilasin amw:ltä briskit, oli varsin kohtuuhintaiset.
  4. A

    evo 9 ja kaasuvaijeri ongelmako???

    Vs: evo 9 ja kaasuvaijeri ongelmako??? Toi on takuun alainen auto, joten menee varmaan loppuviikosta/ens viikolla pajalle, pitää mainita tuosta kierrosten koholle jäännistä myös, saavat siellä tutkia. Asentaja sanoi että hänen mielestään se asentotunnistin vaihdetaan ehdottomasti, mut...
  5. A

    evo 9 ja kaasuvaijeri ongelmako???

    Vs: evo 9 ja kaasuvaijeri ongelmako??? Jää mullakin pakkasilla kierrokset hetkeksi koholleen, mut väittäsin et se on ihan asiaan kuuluvaa turbo vehkeissä, joskin ärsyttävää. Audit teki myös samaa mulla. Mä ymmärsin sen huolto-ukon puheista että se kaasuläpän asentotunnistin on jonkinlainen...
  6. A

    evo 9 ja kaasuvaijeri ongelmako???

    Vs: evo 9 ja kaasuvaijeri ongelmako??? Teki nyt tänään 3. kerran sen että hirtti kaasu pohjaan, 2. vaihteelta kiekat n.3000, 3:lle vaihtaessa kun kytkimen painoi pohjaan niin heilahti kiekat punarajalle... Ei jääny poljin lattiaan, eipä auttanu ku sammuttaa ja uudelleen käyntiin niin tilanne...
  7. A

    Evo kartoitus foorumilla

    Vs: Evo kartoitus foorumilla Rovaniemi, keltainen 9.
  8. A

    evo 9 ja kaasuvaijeri ongelmako???

    Vs: evo 9 ja kaasuvaijeri ongelmako??? Täällä on kans hirttänyt kaasu kerran pohjaan, pykältäessä, kesken ohituksen ja vieläpä jäisellä tiellä. Tekniikaltaan vakio -07. Joskus kk:n päästä huollossa käynti niin ajattelin samalla mainita asiasta.
Takaisin
Ylös Bottom