Moro...Täällä tällainen uusi naama tällä forumilla kun tuossa puolisen vuotta sit ostin itelkeni tollasen Mitsun . Katselinkin jo jotain vanhaa ketjua mut ajattelin nyt kuitenkin aloitella uudempaa. Eli tollanen 1997 2.5l v6 galantti siis kyseessä, ja sen automaattilaatikko päätti täällä Tampereella satasen vauhdissa hukata kaiken. Eli kaikki pelas kun unelma, sit yhtäkkiä mitään varoittamatta hukkas vaihteet ja veti niinkun "vapaalle"...Mitään vuotoja ei oo jne. Kun käynnistää ja sammuttaa niin kuuluu kun joku jäis pyörimään laatikossa. Oliskohan tämä tuo kuuluisa booritus sit mikä sieltä on menny? Kattelin jo ettei tuo ole kovin paha ottaa irti tuota laatikkoa. Onko tuossa laatikon ja momentinmuuntimen irroitukseen mitään sen kummempia huomioitavaa kun että laatikko vaan irti, muunnin pois ja uutta tilalle?
Kattelin että jotain muuntimia sais ebay/amazon akselilta noin 200 dollarilla...DACCO CT12-1 merkkistä... Taitaa olla sama laatikko ja muunnin aika monessa Mitsussa, pitänee vaan kaivaa laatikko irti ja katella tarkemmin koodeja Pahoittelut näin alkuun että eka viesti on vähän tällaista hakemista.
Kattelin että jotain muuntimia sais ebay/amazon akselilta noin 200 dollarilla...DACCO CT12-1 merkkistä... Taitaa olla sama laatikko ja muunnin aika monessa Mitsussa, pitänee vaan kaivaa laatikko irti ja katella tarkemmin koodeja Pahoittelut näin alkuun että eka viesti on vähän tällaista hakemista.