5 pulttinen konversio?

T. Kiili

Mr. Cyborg
Liittynyt
28 Helmikuu 2004
Sijainti
kotka
Onko kenelläkään tietoa olisiko joku joskus vaihtanut galanttiin, colttiin tai lanceriin 5 pulttisia napoja? Kirjoja kun katsoo niin esim 1g eclipsen navat varmaan käy bolt on periaatteella koska esim laakeri on sama ainakin etupyörässä?

Asia kiinnostaa vannevalikoiman ja jarruvalikoiman kasvamisen myötä :)
 
Vs: 5 pulttinen konversio?

T. Kiili sanoi
Onko kenelläkään tietoa olisiko joku joskus vaihtanut galanttiin, colttiin tai lanceriin 5 pulttisia napoja? Kirjoja kun katsoo niin esim 1g eclipsen navat varmaan käy bolt on periaatteella koska esim laakeri on sama ainakin etupyörässä?

Asia kiinnostaa vannevalikoiman ja jarruvalikoiman kasvamisen myötä :)
Enemmän vähemmän nuo menee ristiin, aikanaan itse katselin 4*100->5*114,3 muutosta, juurikin jarrujen takia, ja fyysisesti oli ok.

Nykyään kuitenkin hyvin helppoa noita vertailla kun laakerikootkin löytyy suoraan netistä ja vetareissa aina absit vanhemmissa.
 
1gen Eclin navat olkavarsineen ja taka navat sopii bolt on levyjarrulliset mallit galantien e33/8/9 mallien kesken
Tuolla jäsenten puolella on mun juttu myös rembo asennuksesta
 
Vs: 5 pulttinen konversio?

Mr mmc sanoi
1gen Eclin navat olkavarsineen ja taka navat sopii bolt on levyjarrulliset mallit galantien e33/8/9 mallien kesken
Tuolla jäsenten puolella on mun juttu myös rembo asennuksesta

Brembo topicci on kahlattu läpi mutta ei siitä sen enempää :peukku

mutta hyvä tietää tuo yhteensopivuus, pitää siis laittaa hakuseen eclin navat :)
 
Takaisin
Ylös Bottom