87 coltti pätkii

colt88

New Member
Liittynyt
4 Lokakuu 2008
mulla on 87 coltti 1.2 kaasari ja se ei toimi tasakaasulla. tasakaasulla se vähänniinkuin tukehtuu mutta jos ramppaa kaasupolinta niin se käy. oon puhistanu virranjakajan kannen mutta ei auttanu.
 
Vs: 87 coltti pätkii

pitäis tarkistaa perus asiat onko kunnossa,eli sytkän säätö,tulpat/tulpanjohdot vaihtoon,bensan suodatin vaihtoon,pakokaasumittarissa seoksien säätö,perinteinen automaattiryypyn jumittaminen+säätö.
jos piisaa omaa käden taitoa niin kyseisten osien hankkiminen ei saa heikkoakaan budjettia kaatumaan

nää on yleensä tässä iässä pelkästään ajettuja,harvoin huollettuja nämä kun laittelet niin jo on kumma jos ei pelaa.em asiat voi olla kaikki hiukan persiillään ja auto ei pelaa kunnolla ;)
 
Vs: 87 coltti pätkii

joo se on varmaan se automaatti ryyppy koska kun aamulla lähin nii tyhjäkäynnilla kierrokset oli korkeella ja vähän ajan kuluttua alko pätkiminen. miten sitä ryyppyä säädetään?
 
Vs: 87 coltti pätkii

Vikakertomus jatkuu.. Olin just ajamassa autoo talliin mutta huomasin ettei se pätki enää, sitten ajelin vähän aikaa ja vika tuli takaisin mutta lievempänä. nyt kun paikallaan kaasuttelee ja antaa mennä tyhjäkäynnille, tyhjäkäynti pysyy n.5sek normaalina jonka jälkeen se tipahtaa ja auto yleensä sammuu, joskus pysyy käynnissä.
 
Vs: 87 coltti pätkii

mulla oli -91 masassa melkeen samanlanen onkelma ja bensasudattimen vaihdo jälkeen toimi kuin uusi.
 
Vs: 87 coltti pätkii

ryypyn säätö/herkistys...tosi hankala neuvoa näin kirjoittamalla :p missäs päin vaikutat? ite oon jyväskylässä.
samalla tarviis myös pakokaasumittarin että vois säätää seoksen kohdalleen,vaikuttaa nykimiseen/kulutukseen.
joo erittäin mahdollista että kaasarissa olis paskaa suuttimessa/kohokammiossa ja kannattaa vaihtaa bensan suodatin.
 
Vs: 87 coltti pätkii

nilsiässä päin vaikutan, mutta eipä sillä mitään väliä kun auto alkoi toimimaan itsekseen kuin salamaniskusta.
 
Takaisin
Ylös Bottom