ajoituksen tarkistaminen

M

mizu88

Guest
ostin ajoituslampun,tiedän miten se ajoitus katotaan,onko galantissani se nollakohta kirjain T siinä jakokopassa?onko siinä mitään ihmeellistä huomioitavaa?laittaa kaapelit kiinni ja kattoo missä ajoitusmerkki on,vai?onko sama laittaako nelos vai ykköspytyn johtoon sen kiinni? pitää jotain keksiä aikansa kuluksi ;D
 
Tuosta teestä en pysty sanomaan, mutta kyllä oltava ehdottomasti ykkösjohdossa se pihti ;)

Alipaineletkun voi ottaa jakajalta vielä pois ja tukkia sen jollain.
Tämän toki ei pitäis vaikuttaa tyhjäkäynnillä, mutta varma on varmaa perusennakon kanssa pelehtiessä :)
 
minkä alipaineletkun?ruisku on mulla,ei siinä tarvii vissiin mitään muuta kuin se automaattinen säädin maadoittaa. oliko muuten se galantin ennakko se 5 astetta plussaa vai miinusta? ;D
 
Juuh, elän varmaan keskiajalla :p

Ja näyttäshän toi profiilissa seisovan toi i-kirjain.
Sen siitä saa kun löytyy vain yksi toimiva silmä ja sattuu vielä istumaan sen päällä :-X
 
Töissä keskittymiskyky herpaantuu kun pomo kyttäilee olan yli välillä ;D

Mutta, ennakko on varmaan - merkkistä :)

Jos tämäkin "neuvo" meni väärin niin...
action-smiley-034.gif
 
mizu88 sanoi
minkä alipaineletkun?ruisku on mulla,ei siinä tarvii vissiin mitään muuta kuin se automaattinen säädin maadoittaa. oliko muuten se galantin ennakko se 5 astetta plussaa vai miinusta? ;D

Moi.
Joo-o maadotat vaan sen tulipellissä olevan "plugin"
mistä tuolla jossain aikaisemmassa aiheessa olikin
puhetta.
Sit vaan ajoituslapun johtimet "haarukka" 1. johtimeen
ja maadotus/virtajohtimet esim. akun kenkiin.
Sit katot, että hihnapyörässä oleva merkki on n.5 astet-
ta ennen sitä T-merkkiä jos ei niin jakajan juuresta 12
mm. mutsku auki ja jakajan varovaista kääntöä samal-
la seuraillen sitä merkkiä ja kun se on kohillaan niin
mutteri kiinni jakajan juuresta ja tarkistus. Se on siinä.
Muista ottaa maadoitusjohto pois. ;) Siis kun otat ne
ajoituslampun johdotkin irti.
t:Arska
 
Takaisin
Ylös Bottom