bensa mittari?

marlboro

A6 1.9TDI avant -00 -ex galant -00 gls
Liittynyt
11 Huhtikuu 2003
Sijainti
Parkano
juu bensa viisari huitelee mitä sattuu! yleensä täynny tai jotain, bensa valo kyl toimii! missä vika? missä sijaisee galantissa (-90) anturit?
 
Mulla sama vika vanhassa mittaristossa, ootko ottanu sen viisarin joskus irti??
siinä meni itellä se bensamittarin viisari vituiks ku härväsin sen kanssa jotain ;D
Eli sieltä on se jousi takapuolelta jotenki väljähtäny...
 
jee en! se vaan ittestään rupes pitään sitä et se näyttää aina täyttä ja puolen tankin väliä ja sitte nousee ittekseen! viisari ei sinänsä heilu ylimäärästä mutta näyttää aina omia määriänsä:) joskus se kuitenki "normalisoituu" ja voi säkällä viis minsaa näyttää oikeeta ja sitte lähteee taas nousuun!? yleensä ku auton starttaa ni viisari nousee jollain kymmenellä litralla!? ei ymmärrä! :-[ olisko johdois tai antureis jotain?
 
meillä oli samanlainen ongelma -92:ssa galantissa, mutta se oli vaan talvella, kun alko kevät koittaa niin rupes vaan toimii normaalisti vaikka sille ei mitään tehty

siis kun tankki oli täynnä niin näytti täyttä, mutta kun rupes bensa vähenee niin mittari ei jaksanu laskea ku puoleen väliin ja siihen jäi

mutta taas se toimii eikä vian aiheuttaja ikinä selvinny, eli ei tästä selostuksesta kyllä ny ole mitään hyötyä ;D

Eki
 
No mun kierroslukumittaril ol omat jamboreet kans talvel. :D Alko niiten kovien pakkasten mukaan ja kaikki moottorin plugit avattii huollos mut ei auttanu.
Ny kesäl ei taas ole ollu ongelmia :)
 
joo mun lanceri on gli eikä ole kieppikelloa eikä sähkö herkkuja mut korin väriset puskuri on vakiona ;D
 
Siis GLXi on myös ainaki kahta mallia: Versio I ja II
II tuli -96 muistaakseni. Ja erona on I versioon ulkopuolelt II on korinväriset ovenkahvat ku I on mustat.
Sit viel GLX on myös mallei joissa o kiekkakello, muttei sähkölasei...
 
Takaisin
Ylös Bottom