Bluevision

M

Misukka

Guest
Vaihdoin tuossa lankkuun Phiiilipsin Bluevision h4:ät.
Perkules kun meni valot hiukan paremmaksi :p

Onkos muilla vastaavia sinisiä?
Ei taida olla moiset pitkäikäiset ::)

Parkkipoltin paloi sopivasti niin hommata siihenkin Blue oyster polttimot, sitten rekkari... ;D
 
On hemmetin hyvät lamput. 2 paria oon käyttänyt ja muihiin merkkeihin ei oo menemistä ;D Samanlailla ne on kestänyt kuin muutkin merkit.

Kannattaa sitten vaihtaa ne molemmat yhtä aikaa kun toinen palaa, mulla meinaan palo kahden päivän sisään lamput... ja en hän ollut sitten vaihtanut edellisenä päivänä niitä lamppuja kun "ehtii sen si viikonloppuna" Oli hemmetin hieno vaihtaa aamulla pimeessä lamppuja, onneks olin jo hakenut uudet :)
 
Väreistä en tiärä, mutta teeämmän testissä oli joskus muistaakseni H4:t syynissä ja pisimpään ja vieläpä kirkaana kestänyt merkki oli General Electric.
 
No nyt ollaan Esku samaa mieltä.. ;D
mulla oli kanssa nelikossa noi samanlaiset hilipsit ja puoli vuotta kesti sitte kärähti lyhkäset, joten vaihdoin noi GE:n siniset versiot, ne kesti ainakin sitikassa huomattavasti pitempään..
mutta katotaan nyt kauanko kestää, voihan olla et autoissa/jännitteissä on jotain eroa.. on ne kumminkin paljon paremmat ku tavan halogeenit

Eki
 
Tos oli tarvikeliikkees SimoniRacingin siniset 130/120W (muistaakseni) Hintaan 79,- escobaria :eek:

Jäi ainakin meikäläiseltä ostamata ;D ;D
 
Pistin viime tammikuussa Philipsin Vision Plus +50% H4 polttimot, toinen paloi jo kesällä ja toinen on vielä kestänyt. Ei ne mun mielestä paljoa paremmat ole, ehkä liikennemerkit tms. näkyy vähän kauempaa.
edit: nyt on sitten se toinenkin palanut. kestihän se 10 kuukautta..
 
Omasta huomas selvästi, kun toiseen laitoin "tavallisen" H4:n ja toisessa phiilips :p
Laitoin parkkipolttimot tiluuseen myös sinisenä.

Onko muuten Lankussa rekisterikilvenpolttimot takana samanlaiset kuin parkkipolttimot edessä? :eek:
 
Re:Bluevision

asian sivusta ! löytyykös noita blue vision, GE:n tms. tehokkaampia kynttilöitä H3 kannalla ? Ainakaan sieltä autosähköliikkeestä ei löytynyt, josta asiaa tiedustelin :mad: En halua laittaa 100W lamppuja lisäpitkiin, kun ei taida noita Maxtel umpioita (45Ref) löytyä jos sattuu halkeamaan kuumuudesta !
 
Takaisin
Ylös Bottom