Vs: DI-D -06 grandiken keula peittoon
Itsellä ei suoranaisesti kokemuksia dieseli Grandiksen keulan tukkimisesta, mutta tuon meidän dieseli Accordin keulan tukin kokonaan pahvilla. Eli laitoin sopivaan kokoon leikatun pahvin äänitorvien etupuolelle. Näin syylärin ja pahvin väliin jäi 10-15cm rako. Ei ole aiheuttanu ongelmia, vaikka 0 kelilläkin ajellu keula tukossa, mutta moottori lämpenee kuitenkin hieman nopeampaa normaaliin. Olen ymmärtäny autokorjaamojen ohjeistuksen perusteella, että kunhan ei laita pahvia syyläriin kiinni, niin voi tukkia koko keulan. Kantsii kuiteski kysäistä Mitsun merkkihuollosta, että mitä mieltä ovat keulan tukkimisesta kokonaan, mutta Oulun Veholla ei ainakaan Accon tapauksessa ollu niillä mitään ruputtamista, kun yllämainitulla tavalla tukin sen.