Dyn-4 pyöräkulmat

ahis

Galant GTi Dynamic-4 ja LancerGTi -91
Liittynyt
8 Helmikuu 2003
Sijainti
Harjavalta
Alku kesällä tarkistutin/säädätin pyörä kulmat galantista ihan varmuuden vuox kun auto oli uus mulla.

Korjaamon setä (jota moni on sanonut hyväksi ja osaavaksi kaveriksi) ei löytänyt koneeltaan Dynamicin säätöarvoja olleenkaan vain perus GTi:n

Nyt äskettäin huomasin eturenkaiden kuluneen sisäreunasta enemmän kuin olkoreunasta...

Ja kysymys kuuluukin onko dynamicilla ja 2wd:llä samat säätöarvot ja rajat.

autossa ei (sattuneista syistä :p) ole madallusjousia
 
Eiköhän niisä ole molempiin ihan omat orvot onhan ne huomattavan paljon erilaisia alustaltaan, sekä painoakin on Dyn-4 mallissi se noin 200kg enempi.
 
Tuon suuntainen kutina mullakin on...

Niinhän se homma taitaa käydä kun vierailen mitsuhuollossa ja pyydän nätisti arvot.
sitten marssin sinne suuntaukseen
 
Takaisin
Ylös Bottom