Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?edit: korjattu.

osQ

New Member
Liittynyt
5 Lokakuu 2009
[/i][/b]Eli ongelma on seuraava. 2000-3000 kierroksilla kun yrittää antaa kaasua, ei lähe mihinkään. Täristää jonkun verran. Tuntuu ihan kun ei sais bensaa kunnolla..? Justiin tänään vaihdoin bensansuodattimen ei auttanut mitään, bensapumppu kyllä toimii. Onko siis vikaa suuttimissa vai missä? Parhaiten huomaa viitosvaihteella kun lähtee 80km/h nostaa nopeutta. Vaihde kun on vapaalla niin ei minkäänlaista ongelmaa. Eli hyviä ehdotuksia? tai tietoa. En osaa tän sekavammin tätä selittää. Ja yritin jo etsiä vastauksia haulla, mutta enpä löytänyt mitään. ???
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

Tasapainoakselin hihna ehkäpä poikki!
ÄLÄ käynnistä tai aja metriäkään autolla ennekuin purat, meinaan hihnan palat saattaa mennä jakopäänhihnan väliin ja hajottaa koko koneen...
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

Hihnalle ääni kanssa varsinkin jos hiljattain jakohihna vaihdettu=kämmätty tai sitten siellä lähellä vaihto ikää/km.
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

Jakopäähihna vaihdettu vähän yli vuos sitten. Ihan korjaamolla tekivät sen, mutta eihän se mitään takaa.. joku hihna siellä kyllä vinkuu kun pistää koneen käyntiin. mutta vähän ajan päästä lopettaa. ajatellut, että johtuis pakkasesta tai ei oo jaksanut välittää :seina. Noh pitääpä mennä selvittää. Viellä kun sais ton auton vietyä tallille jotenkin. jos ei kerran kannata ajaa... :nykii
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

osQ sanoi
Eli ongelma on seuraava. 2000-3000 kierroksilla kun yrittää antaa kaasua, ei lähe mihinkään. Täristää jonkun verran. Tuntuu ihan kun ei sais bensaa kunnolla..? Justiin tänään vaihdoin bensansuodattimen ei auttanut mitään, bensapumppu kyllä toimii. Onko siis vikaa suuttimissa vai missä? Parhaiten huomaa viitosvaihteella kun lähtee 80km/h nostaa nopeutta. Vaihde kun on vapaalla niin ei minkäänlaista ongelmaa. Eli hyviä ehdotuksia? tai tietoa. En osaa tän sekavammin tätä selittää. Ja yritin jo etsiä vastauksia haulla, mutta enpä löytänyt mitään. ???

no JOSKUS on mulla samoja oireita,MUTTA EI TÄRISTÄ YHTÄÄN. jotenki tuntuu siltä että pitkään seistes oireet ois pahemmat,päivittän kun ajelee ni poistuu.vikakoodeja ei oo jakopää ei ainakaan kopan poistaes oo mitenkään kummoinen.(tiedän tasapaino remmiä ei nää yläkopan poistaessa)ja tosiaan aina ei tee ja ei todellakaan täristä,puutuu vaan erona edelliseen kysyjään tää puutuu kyllä millä vaihteel vaan, ja alkaa jo tossa 1500 kierroksen jälkeen veto päällä.sit kun käyttää kierroksilla hetken ni vika ikään kuin tuntus poistuvan.

tiedän että riskiä on ajella avaamatta jakopäätä,ehkä senkin vois täs kattoo kun on lomautettuna ni aikaakin ehkä ois.

mulla tää on tehny tota hyytymistä omista havannoista enemmän myös kostealla kelillä,pakkasta kun on astekkin ni tuntuu toimivan hetken paremmin ja kun lämpee ni oireita välillä on.eli kosteutta sytkäosissa? toisia koitin(ei uusia) ei varsinaista apua.

oma epäilys että tukehtus(siis oma auto)päästötkin oli rajamailla viime leimassa.

mutta olen lukenu monestakin paikkaa että jakopää on arka ja ei ihan jokaselta onnistu.yhden venavikasen olen nyt avannu ja kun JÄRJELLÄ ja aivojaan käyttäen niin lukemien juttujen perusteella ei kuitenkaan ole mitenkään mahdoton.omien lukemisten jälkeen jakopään ryssimisessä on huolimattomuus varmasti suurin syy tuhoutumiseen.sekä liika säästö sen tasapainoremmin kans :seina
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

Itselle kyllä vaihdettiin tasapainoremmi sillon myös. tulpat ja johdot vaihdoin joku vuos sitten kanssa. Tulpanjohdoissa ei ainakaan oo mitään vikaa, ainakin kun silmänmääräisesti kattoo. Vanhat olit meinaan läpi palaneet. muillakin kierroksilla kyllä huomaa, ettei oikeen liiku, mutta tossa 2000-3000 huomaa parhaiten.
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

osQ sanoi
Itselle kyllä vaihdettiin tasapainoremmi sillon myös. tulpat ja johdot vaihdoin joku vuos sitten kanssa. Tulpanjohdoissa ei ainakaan oo mitään vikaa, ainakin kun silmänmääräisesti kattoo. Vanhat olit meinaan läpi palaneet. muillakin kierroksilla kyllä huomaa, ettei oikeen liiku, mutta tossa 2000-3000 huomaa parhaiten.
kuulostaa sille että tolle ei oo tehty mitään :-\ tulpat ja johdot vaihdoin joku vuos sitten,tulpan piuhoista kun ei voi päällisin sanoo mitään,lyövät läpi jos sille päälle sattuvat.toisekseen tulpat ainakin tulis uusia määrävälein(km) :driver


tosin ei ne minunkaan vaihto-osat olleet uusia(piuhat,sytkäyksiköt,ym)mutta ne ei muuttaneetkaan vikaa miksikään.tulpat pistin sillon uusiksi,n 3tkm sitten
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

ei noilla tulpilla oo ajettu kun 10 000 korkeintaan, eihän niitä nyt niin usein tarvii vaihtaa..? Ajoin auton tallille ei ainakaan viellä hajonnut :peukku siis jakopäärempan tekivät sillon kokonaan. ja ite laitoin ihan uudet tulpat ja johdot. nyt kattelemaan että antaako vikakoodia :eek:
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

auttotko tulppien/johtojen vaihto?
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

osQ sanoi
Eli ongelma on seuraava. 2000-3000 kierroksilla kun yrittää antaa kaasua, ei lähe mihinkään. Täristää jonkun verran. Tuntuu ihan kun ei sais bensaa kunnolla..? Justiin tänään vaihdoin bensansuodattimen ei auttanut mitään, bensapumppu kyllä toimii. Onko siis vikaa suuttimissa vai missä? Parhaiten huomaa viitosvaihteella kun lähtee 80km/h nostaa nopeutta. Vaihde kun on vapaalla niin ei minkäänlaista ongelmaa. Eli hyviä ehdotuksia? tai tietoa. En osaa tän sekavammin tätä selittää. Ja yritin jo etsiä vastauksia haulla, mutta enpä löytänyt mitään. ???
Tutun kuulonen vika,taitaa olla suutin pimeenä. Kaverilla oli samaa vikaa jäärata galantissa ja poistu suuttimien vaihdolla.
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

Tulapt ja johdot vaihdettu ei auttanut.. prkl :mad: suuttimet ainakin näytti samaaa kun katto yleismittarilla mutta voihan ne mekaanisesti olla paskana vaikka samaa arvoa näyttävät tai no yks oli vähän 0,3 ohmia vähemmän. mistäs noihin saa uusia suuttimia?
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

tosiaan ei mitään vikakoodeja antanut kun kattelin.
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

Koita vaihtaa ne suuttimet, kaverin dynamic-4 gallus oli just sama ongelma, yksi suutin oli pimeänä.. vaihdettiin se ja rupes pelaamaan taas.. :peukku
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

Tietoa paljon suuttimet maksaa? ei kai tässä muu auta kun ne vaihtaa... varmaan ne vois kohta irroittaa sieltä. Edellinen omistaja oli vaihtanut yhen suuttimen oli kuulemma laittanut 1.8 lancerista sen. varmaan se suutin nyt hajonnut tai sitten joku muu. Ihan hyvin kyllä pelitti tolla 1.8 lancerin suuttimella... ::)
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

osQ sanoi
Tietoa paljon suuttimet maksaa? ei kai tässä muu auta kun ne vaihtaa... varmaan ne vois kohta irroittaa sieltä. Edellinen omistaja oli vaihtanut yhen suuttimen oli kuulemma laittanut 1.8 lancerista sen. varmaan se suutin nyt hajonnut tai sitten joku muu. Ihan hyvin kyllä pelitti tolla 1.8 lancerin suuttimella... ::)
Samat suuttimet 1.8 lancerissa ja dynamicissa.

E: Niin ja tuolla yhäällä nuissa artikkeleissa on suutintaulukko, josta näkee missä on samat.
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

Niinpä näköjään on. kiitoksia. jooh suutinvikahan se nyt sit on.. yks niistä pimeenä.(aika varmaan) ::)
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

AYE_GTI sanoi
Samat suuttimet 1.8 lancerissa ja dynamicissa.

E: Niin ja tuolla yhäällä nuissa artikkeleissa on suutintaulukko, josta näkee missä on samat.

tota suutin taulukkoa etin ,mutta puusilmänä en löytäny(ennenkin menny haut mettään)

:seina :seina

ps.tiedän sitä joskus itekkin selanneeni,EHKÄ jopa siihen lisänny/antanu vinkkiä ;D
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

osQ sanoi
Niinpä näköjään on. kiitoksia. jooh suutinvikahan se nyt sit on.. yks niistä pimeenä.(aika varmaan) ::)

mulla olis vakiota gtin suuttimia pari sarjaa ;)
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

Tulossa jo suuttimet. jos ne ei toimi niin sitten otan yhteyttä. Onko käyttämättömät?
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

osQ sanoi
Tulossa jo suuttimet. jos ne ei toimi niin sitten otan yhteyttä. Onko käyttämättömät?

~300tkm ajetusta toimivana otettu irti isompien edestä ~puoli vuotta olleet hyllyssä, toisen sarjan suuttimista ei ole tietoa
irrotin varaosakoneesta joka tuli irrallisena mulle
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

Jaahas taas menee kaikki päin vittua... yks pultti katki, eikä kiristänyt kunnolla yhtä suutinta :seina nyt ettimään pulttia ja ihmettelemään lisää... :nykii
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

mikko412 sanoi
mutta olen lukenu monestakin paikkaa että jakopää on arka ja ei ihan jokaselta onnistu.yhden venavikasen olen nyt avannu ja kun JÄRJELLÄ ja aivojaan käyttäen niin lukemien juttujen perusteella ei kuitenkaan ole mitenkään mahdoton.omien lukemisten jälkeen jakopään ryssimisessä on huolimattomuus varmasti suurin syy tuhoutumiseen.sekä liika säästö sen tasapainoremmin kans :seina
Vähän offia, mutta ei tuo ole monellakaan huolimattomuutta, mutta kun ei viitsitä lukea/hakea ohjeita miten se tehdään oikein kyseisessä automerkissä/mallissa/moottorissa. Tehdään tyylillä, että vaihdoin minä kerran yhteen kadetin raatoon jakohihnan ja kyllä homma hoituu kaikkiin samallalailla ::)
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

MitsuMi sanoi
Vähän offia, mutta ei tuo ole monellakaan huolimattomuutta, mutta kun ei viitsitä lukea/hakea ohjeita miten se tehdään oikein kyseisessä automerkissä/mallissa/moottorissa. Tehdään tyylillä, että vaihdoin minä kerran yhteen kadetin raatoon jakohihnan ja kyllä homma hoituu kaikkiin samallalailla ::)

no eikös tuo ole juuri sitä huolimattomuutta kun ei jakseta etsiä/katsoa miten pitäs tehdä kyseiseen moottoriin.jos ei suoranaista huolimattomuutta niin ainakin laiskuutta kyseiseen hommaan mihin ryhdytään.itse kyllä hyvin pitkälti nämä samaan kategoriaan pistän.

en rupea vaihtaan ainakaan yhteenkään koneeseen jakopäätä ellen kato kyseisen koneen ohjeita,vaikka olenkin vaihtanut moneen erimerkkiseen hihnoja jakopäähän.merkitkin löytyy ja pystyy päättelemään mikäli enemmän puljannu jakopäiden kans,mutta silti varmistan jostain painetusta lähteestä,kyseessä olevan vehkeen merkit/niksit(esim hytikka kiristin)

eli kyllä edelleen olen sen huolimattomuuden kannalla
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

mikko412 sanoi
no eikös tuo ole juuri sitä huolimattomuutta kun ei jakseta etsiä/katsoa miten pitäs tehdä kyseiseen moottoriin.jos ei suoranaista huolimattomuutta niin ainakin laiskuutta kyseiseen hommaan mihin ryhdytään.itse kyllä hyvin pitkälti nämä samaan kategoriaan pistän.

en rupea vaihtaan ainakaan yhteenkään koneeseen jakopäätä ellen kato kyseisen koneen ohjeita,vaikka olenkin vaihtanut moneen erimerkkiseen hihnoja jakopäähän.merkitkin löytyy ja pystyy päättelemään mikäli enemmän puljannu jakopäiden kans,mutta silti varmistan jostain painetusta lähteestä,kyseessä olevan vehkeen merkit/niksit(esim hytikka kiristin)

eli kyllä edelleen olen sen huolimattomuuden kannalla
No kyllä minä olen silti enemmän tuon laiskuuden kannalla ;D Tai sitten sitä liikaa itsevarmuutta, että kyllähän homma aina ennenkin näin tehty niin miksei nytkin :D Huolimattomuutta on mielestäni se, että jätetään jotain kiristämättä kiireessä oikeaan kireyteen tai jäteään kiireessä jokin kiinnittämättä tai vaihtamatta yms. Mutta nämähän on näitä tulkintoja. ;)
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

Nyt Mitsu käy ja kukkuu entiseen malliin :peukku Nyt pitää vaan hakee leima siihen ja sitten kovaa ajoa. kiitoksia vaan kaikille vastanneille! :driver Ja tosiaan yks suuttimista oli paskana. nyt on kaikki vaihdettu. tosin 275 on nyt kun vanhat oli 240 mut hyvin tuntuu pelaavan. :peukku ;)
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

tästä innostuneena koitin itekkin toisella gti.n suutin tukilla(suuttimineen) ja bensafiltterin vaihdoin samalla kun paikat oli auki.tuntu ekalla kilsalla ihan yhtä puutuvalta,mutta sen jälkeen ihan ku ois oireet hävinny.katotaan nyt kuitenkin enemmän kilsoja ja vasta sit annetaan tuomio et pelaako paremmin ;)
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

perkale ettei olis minunkin gti lankussa suutin kappaleina.. on kylmänä ja 2-3½ tuhannella ihan eloton..
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?

tikkku sanoi
perkale ettei olis minunkin gti lankussa suutin kappaleina.. on kylmänä ja 2-3½ tuhannella ihan eloton..

kylmänä pelas mulla yleensä ok,mutta juur noissa sunkin 2-3 oli ihan tukos,pienempää sisään ja jengat ylös niin oireet pois. katotaan nyt kun kilsoja saa ajetuks että pysyykö oireet kaapissa :peukku
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?edit: korjattu.

Tutun olone "vika" nyt myös täällä dynamici:ssa.
eli suuttimet pitäs vissii tarkistaa...

taidan koittaa:
http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=6600.0
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?edit: korjattu.

täällä nyt yks vastaava lisää, oireet täsmää 100%. Nelospytyn tulppa oli jotain pikeä tukossa ja sylinterissä näkyy tulpanreiästä märkää karstaa.
Saattoi ottaa suutin itteensä, kun vaihdoin tankin ja tuli siinä starttailtua hetki linjat tyhjinä? Jälkeen ajettu ~300km.

Mittailin noita, muut oli 15,2 ohmia ja tämä nelospytyn 14,9. Noinko tarkkaa on?
Kaivoin suuttimet esille, mitään silmällä nähtävää vikaa ei ole.

Suuttimet on mallia N240H, INP-059
Toimivista otetaan tarjouksia vastaan.

Tärinä siinä 'kuolleella alueella' kiihdytellessä on muuten semmonen mikä teettää haamunakua. Sittenhän ei kulje enää senkään vertaa.
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?edit: korjattu.

Harri K sanoi
Tutun olone "vika" nyt myös täällä dynamici:ssa.
eli suuttimet pitäs vissii tarkistaa...

taidan koittaa:
http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=6600.0

:peukku
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?edit: korjattu.

Milläs jännitteellä suutin toimii?
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?edit: korjattu.

en vanno mut eiks näis ruiskupuoli toiminu 5v jännitteel mitä muistaisin lukeneeni,et sellasta eku ulos antais/käskyttelis eri paikkoi :)
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?edit: korjattu.

wsm:stä oli pääteltävissä, että ihan normi akkujännitteellä ohjattaisiin suuttimia.

Oli miten oli, puhdistin suuttimet käyttäen paineilmaa ja bräkleeniä ja 12v akkua auki-kiinni naksutteluun.

Vastukset taitaa jotain ohmin kymmenyksiä vaihdella mahdollisesti lämpötilan mukaan, nyt oli hieman alle 15 ohmia kaikissa.

Koeajo vielä tekemättä, palaan asiaan
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?edit: korjattu.

Ei se kyllä korjaantunut ainakaan puhdistamisella. Samaa kakomista edelleen 2000-3000 kierroksen välillä kiihdyttäessä ja nelospytty on märkä, muut kuivia.
Tulppa kuitenkin on kuiva, joten en usko sytytyshäiriöihin.

Hommailen "uusia" suuttimia ja koitan sit niillä
 
Vs:

Rikkaita sulla ole pa-suodatin tukossa? Mulla oli noita pätkimis ongelmia ja syyllinen pa-suodatin.
Toki mulla oli evo5 suuttimet ja evo8 ecu map ohjattuna...
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?edit: korjattu.

En usko bensan puutteeseen, kierroksille kuitenkin vetää, vaikkakin tehoa puuttuu läpi kierrosalueen ja tuo 2000-3000 väli on nyt lähes aivan eloton. Aivan pintakaasulla saa härnättyä kierroksia, muuten rötää putkessa eli on rikkaalla.

Ja kyllä bensaakin on kulunut viimeisen 100km aikana, mitä vika on ollut päällä varmaan 20l, normaalisti 8-9l
 
Vs:

korsma sanoi
En usko bensan puutteeseen, kierroksille kuitenkin vetää, vaikkakin tehoa puuttuu läpi kierrosalueen ja tuo 2000-3000 väli on nyt lähes aivan eloton. Aivan pintakaasulla saa härnättyä kierroksia, muuten rötää putkessa eli on rikkaalla.

Ja kyllä bensaakin on kulunut viimeisen 100km aikana, mitä vika on ollut päällä varmaan 20l, normaalisti 8-9l

Niin se teki mullakin, pätki ja paukutti jopa putkeen, kierroksilla veti kumminkin hyvin
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?edit: korjattu.

Rikkinäiseksi epäilty suutin vaihdettu ja käynti tasaantui ihan huomattavasti, ei enää rekkarit yms. rämise, eikä haamunakua loggerilla näkynyt ainakaan lyhyessä koeajossa tai paikallaan kaasutellessa.

Vetoja on silti vähän hukassa läpi kierrosalueen ja varsinkin kylmänä, pitää kai se bensansuodatinkin vaihtaa, on senkin tukkeutumiselle kaikki edellytykset olemassa, mm. ainakin 30tkm ajeltu vuotavalla tankilla ja saattaa tuosta "uudestakin" olla jotain roskaa olla lähtenyt liikkeelle.

Vai kuuluuko tämän tuntua Sigmaan tottumisen jälkeen täysin tehottomalta ;D
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?edit: korjattu.

Bensansuodattimen vaihdoin, ei vaikuttanut mitään.
Uteliaisuuttani sahasin vanhan vielä halki, ihan puhdas oli.
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?edit: korjattu.

Nyt ainakin kulki jo kuten kuuluukin, paitsi muutaman kerran otti taas haamunakua jostain ja sillonhan ei kulje. Tällöinkin kun päästää kaasusta ja painaa uusiksi, lähtee taas hyvin.

Haamunakuilun syitä on pohdittu ennenkin ja sitä on vissin aika vaikea selvittää. En varmaan jaksa enempää päätä nyt tällä vaivata.
Mitään säännönmukaisuutta sillä ei ole, kiihdytin täysillä monta kertaa eikä vihreä käyrä (loggeriohjelmassa merkkaa knockia) noussut yhtään, toisinaan taas tappiin, varsinkin isolla vaihteella 2000rpm vedättäessä.
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?edit: korjattu.

nii ootko sen imusarjan alla lohkossa kiinni olevan nakuanturin mitannu /ottanu irti käteen?
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?edit: korjattu.

Harri K sanoi
nii ootko sen imusarjan alla lohkossa kiinni olevan nakuanturin mitannu /ottanu irti käteen?
En ole tutustunut siihen vielä lainkaan, mitenkäs irtoaa ja tuleeko siihen näkyvää vikaa?
Varmaan tietysti wsm kertoisi kunhan jaksaa etsiä...

Niin ja lisättäköön, että vika varmaan oli suuttimessa, mutta kuten on varoitettu, kasatessa oli mennyt vanha tiiviste o-rengas niin rikki, että bensaa vuoti reilusti. Varmaan siksi tuntui vähän nuhaiselta ja varsinkin kylmänä.
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?edit: korjattu.

korsma sanoi
En ole tutustunut siihen vielä lainkaan, mitenkäs irtoaa ja tuleeko siihen näkyvää vikaa?
Varmaan tietysti wsm kertoisi kunhan jaksaa etsiä...

jossen väärin muista niin liitin riippuu imusarjan alla kiinni alaspäin. Johtoa noin 20cm ja sitten isohko (24-27mm) avainvälillä oleva se anturi itsessään.

http://www.dsmtuners.com/forums/newbie-forum/354317-knock-sensor-questions-location-bracket.html
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?edit: korjattu.

Pomppasi sama vika päälle, kuin edellä 2013.

Ruiskusuuttimiin vahva epäilys

Mitään ehdotuksia, mistä mahdollisimman edullisesti toimivia tilalle? Koitin taas huonoin tuloksin puhdistaa niitä paineilmalla ja bräkleenillä, naksutellen samalla akulla suutinta auki.

Tuleeko noihin siis täydellisen pimentymisen lisäksi jotain muuta vikaa, kuin likaisuuden myötä tukkeutuminen? Johonkin Finjectorille huoltoon lähettämällä korjaantuisivat?
 
Vs: Dynamic-4 -91 2.0 GTI Missä vika kun ei ota kunnolla kieroksia?edit: korjattu.

Taisi muuten kuitenkin korjaantua diy-puhdistuksella, piti vissiin vaan ajaa kone kuumaksi, että ecu säätää sikarikkaalta takasin normaaliin.
 
Takaisin
Ylös Bottom