E31 Galantin korjausta/rakentelua (ST)

näyttää olevan erilaiset etujarrut e31 kuin e32/e33
Gallussa...

tarkotan Tätä

onkohan noissa muuta eroa kuin rakenne...
halkaisija? paksuus?
 
Millä tavalla?Pinnapulttien vai levyn kiinnityksen suhteen?Paksuus oli muistaakseni uutena n.20mm ja halkasijaa en muista,vois mitata kylläkin joku kerta.Tosin joku noi levyt tai EBC:n palat on hieman vääränkokoset ku jää pieni nystyrä tohon levynreunaan,sai vähän aikaa jumpata sylinterejä irti..Mut hyvin pitää,2,7kN edessä "voimaa".Sitä ollaan kaverin kaa naurettu et sil on "tehokas auto" muttei jarruja,ja mulla päinvastoin.
 
On toi maalaus kyl uuberin näköistä... tulee kyl tosi hieno kun jokainen rauta ja pelti on maalattu kunnon maaleilla uusiks :peukku
 
Kiitoksia.

Äläkä unohda sitä ainakin yhtä kromattua osaa mikä on ulkokuoreen tulossa.

Sisustasta puhumattakaan..
 
http://www.paskanmyivat.com/Galant/Kori/photos/gallupaketissa.html

Onkohan sulla lääkitys kohdallaan ? Jos lisättäis hieman annostusta  ;D
 
Tepi sanoi
Onkohan sulla lääkitys kohdallaan ? Jos lisättäis hieman annostusta ;D
Ootas vaan ku näät jouluversion..
Ei vais,pikasen miettimisen (5sek) jälkeen toi tuntu parhaimmalta vaihtoehdolta.
Ton muotin tekemisessä kylläkin mietin sitä lääkitystä..

Irtoavissa osissa jotka on rautaa,niin jauhemaaleja,ja korissa Hammeritea (tiedän,joku 2k maali olisi parempi,mutta eiköhän se tälläkin kestä),sekä koneen kiinnikkeet+muutama muu osa missä on kumia maalattu myöskin Hammeritella (ja konehuone tuli maalattua sillä myös).
 
Takaisin
Ylös Bottom