E7 - tarvitseeko Walbron pumppua asentaessa asennuskitin?

Biim

New Member
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Vantaa
Oma pumppu tuli ilman asennuskittiä, voiko asennus tyssätä sen puutteeseen? Ei viittis repiä auki vaan todetakseen että pitää laittaa vakiopumppu takaisin.
 
Vs: E7 - tarvitseeko Walbron pumppua asentaessa asennuskitin?

Ei tarvitse asennuskittiä, walbro menee vakiokoteloon vakio kiinnikkeisiin oikeastaan plug & play koko asennus.
 
Vs: E7 - tarvitseeko Walbron pumppua asentaessa asennuskitin?

Merliini sanoi
Ei tarvitse asennuskittiä, walbro menee vakiokoteloon vakio kiinnikkeisiin oikeastaan plug & play koko asennus.

No rock, tattista. Väittävät nimittäin, että walbron asennus nostaa vähän bensanpaineita ja se olkoon hätämodaus numero 1 tuon surkean seoskäyrän parantamiseksi.

7-8, ehkä ysinkin walbroasennusohjeita muuten tuolla -> http://www.evomoto.com/tech_info.php?tPath=3_13&tech_id=9 .
 
Vs: E7 - tarvitseeko Walbron pumppua asentaessa asennuskitin?

Pumppu on kiinni. Helppo homma muuten paitsi sen pumppuyhdistelmän nosto tankista. Ahdasta on ennenkuin tila loppuu. :)

Nyt auto taitaa vähän tukehtua kun lyö kaasun pohjaan. 3/4 kaasulla vetää hienosti. Tuo oppinee ajan kanssa säätämään itseään laihemmalle kierroksilla?
 
Vs: E7 - tarvitseeko Walbron pumppua asentaessa asennuskitin?

Biim sanoi
Nyt auto taitaa vähän tukehtua kun lyö kaasun pohjaan. 3/4 kaasulla vetää hienosti. Tuo oppinee ajan kanssa säätämään itseään laihemmalle kierroksilla?

Tietääkseni oppivat fuel-trimmit purevat vain osakaasulla kun mennään lambdan varassa, mutta korjatkaa jos olen väärässä.

Kannattaa kyllä tsekata ne seokset mahdollisimman pian uudelleen ettei tule kalliimpaa vauriota. Ei sen noinkaan pitäisi nimittäin käyttäytyä. Walbron rikastava vaikutus täyskaasulla pitäisi olla aika olematon mikäli vakiopumppu ei ollut jo reilusti rajojensa yli vedetty. Osakaasulla voi käydä niin että kun tavaraa ei mene suuttimista juuri mitään niin säädin ja paluuputki alkavat ahdistamaan nostaen painetta.
 
Vs: E7 - tarvitseeko Walbron pumppua asentaessa asennuskitin?

Mainitaan etten käyttänyt akunkenkiä irti, koska tuo tyhjäkäynnin haku kestään sen jälkeen useamman tankin. Tuo on kelju käynnistää uudestaan valoissa kun vaatii aina P:n kautta käyttämisen. Auttaisiko kenkien irrotus ja "uudelleenopettelu" sillä 10min tyhjäkäynnillä mitään?

Vakiopumppu tuskin on ikinä nähnyt sen isompia tehoja mitä dynossakin irtosi (275hv). Kilsoja 96tkm.
 
Vs: E7 - tarvitseeko Walbron pumppua asentaessa asennuskitin?

Tuo nikottelu kun jatkui niin kurkkasin pellin alle ja tarkastin tulpat. Aika valkoiset eli laihalla ollaan menty senkin puolesta. Sitten rupesin tarkastamaan alipaineletkuja kun silmiin sattui tämä tuo mitä kuva näyttää. Eipä ihme ettei oikein kulku maistunut. Letkussa oli vielä kiinni viikonlopun dynottajan nippuside eli on vaan huonosti laitettu takaisin kun on ahtotieto otettu. Pellin avasin ekan kerran sitten lauantain. En tiedä itkiskö vaiko nauraisko, koska tuo olis voinu aiheuttaa melkoista tuhoa, enkä äkkipäätä keksi montaa tärkeämpää letkua. :(

Kuva täällä -> http://i43.tinypic.com/bhkqhz.jpg
 
Vs: E7 - tarvitseeko Walbron pumppua asentaessa asennuskitin?

Oho, ompa vahinko sattunut. Onneks ei käynyt pahemmin. Varmaan on melko laihalla käynyt juu.
 
Vs: E7 - tarvitseeko Walbron pumppua asentaessa asennuskitin?

tarviiko kutonen asennus kitin?
 
Takaisin
Ylös Bottom