Ecun toiminta Galant glsi 2.0L -90

taimen

New Member
Liittynyt
19 Joulukuu 2008
Sijainti
Helsinki
Tosta ecun toiminnasta kysyisin,kun mulla on se itse tehty kahen johdon välis ledvalo.Auto on sammuillut kesken ajon ajoittain,ja hetken päästä taas kulkenut.Nyt vaihdoin bensa suodattimen,vasta 20km ajettu toimii toistaiseksi.Itse kysymys siis,jos esim,bensapumpun johdot ajoittain ei toimi (kosketushäiriö)tai pumppu itessään välil katkoo niin jääkö ecun muistiin tieto,vaikka pumppu toimisi vain ajoittain.jonka voi lukea tolla ledillä diaknostiikka portista.valojohdon tein täältä saatujen ohjeiden mukaan,jos vika on ecussa,,mitä valon pitäs ilmoittaa?
 
Vs: Ecun toiminta Galant glsi 2.0L -90

Useinmiten kai vikakoodivalo palaa jatkuvasti, jos ecussa vikaa. Muita vaihtoehtoja on randomilla arvotut vikakoodit tai valon pysyminen pimeänä.

Ei taida bensapumpusta tulla eculle koodeja?
 
Vs: Ecun toiminta Galant glsi 2.0L -90

Ensinnäkin, väärä alue viestille.

Toisekseen, olisikohan syypäänä taas se perinteinen kampiakselin asentotunnistin? ;)
 
Vs: Ecun toiminta Galant glsi 2.0L -90

Bensapumpusta ei tule koodeja, ja tuon ikäisessä Dajackal ei ole perinteistä tunnistinta kampuralla..
 
Vs: Ecun toiminta Galant glsi 2.0L -90

On tuossa kampiakselin asento anturi mutta se löytyy virranjakajan sisältä kuten nokan asento anturikin, samat signaalitkin antaa ulos kuin uudemmissa mm evoissa
 
Takaisin
Ylös Bottom