Evo 7-9 valojen erot

nokonzok sanoi
Valot on edessä ja takana identtiset kaikissa 7-9 Evoissa, joten niistä ei tunnista :)

Paitsi gt-a:ssa on täysin kirkkaat. Muissa on vilkun lasit oranssit. Lisäksi jotkut MR:t on saaneet sellaiset harmahtavat sisukset takavaloihin. :p
 
nokonzok sanoi
Valot on edessä ja takana identtiset kaikissa 7-9 Evoissa, joten niistä ei tunnista :)

Ei ne ny ihan samanlaisia ole :

IX : etuvalot ja takavalot , mustapohjaiset (malli Alteza)
VIII : - II - , kirkaspohjaiset (malli Alteza)
VII : etu valot kirkkaat tai JDM musta pohja , takavalot kokonaan punaiset tai GT -A (Biim) kirkkaat + Alteza .....??

Tuohon vielä lisäksi vilkkujen eri väritykset eri pohjaväri vaihtoehtojen kanssa niin etuvaloja on siinä 6 tai 7 erilaiset ja takavaloja vielä saman verran päälle.
 
Mä en nyt osaa tajuta mitä tuo alteza tarkoittaa, mutta gt-a:ssa on kirkkaat pohjat edessä ja takana. Myös vilkut on kirkkaat, ei oranssit.
 
Vs: Evo 7-9 valojen erot

No lähinnä tarkoitin "fyysistä olomuotoa". Voi tosiaan olla jotain vilkun värin eroja tms.
 
Vs: Evo 7-9 valojen erot

No pieni typohan siihen tuli : Altezza.

Tarkoittaa valojen mallia/tyylia ,joka on saanut nimensä tuosta Tojotan Amerikan mallista. Myös Lexus nimeä käytetään.
 
Vs: Evo 7-9 valojen erot

nokonzok sanoi
No lähinnä tarkoitin "fyysistä olomuotoa". Voi tosiaan olla jotain vilkun värin eroja tms.

Juu mukana oltiin. :)

Vois tehä topikin : Näin Bongaat Evot

Siihen muutamilla kuvilla ne pienet erot joita mallien väleillä on.
 
Vs: Evo 7-9 valojen erot

Biim sanoi
Paitsi gt-a:ssa on täysin kirkkaat. Muissa on vilkun lasit oranssit. Lisäksi jotkut MR:t on saaneet sellaiset harmahtavat sisukset takavaloihin. :p

Jenkkimallissa on myös kirkkaat takavalot.
 
Vs: Evo 7-9 valojen erot

Ei perhana, minä kun luulin tietäväni melko tarkkaan eri Evojen pienimmätkin erot :)
 
Vs: Evo 7-9 valojen erot

No luulen , että ei varmaan kovinkaan montaa hemmoo planeetalta löydy joka pystyis sanoon , mihin malliin minä vuonna on jonkun malliset valot laitettu. Myynti alueetkin vaikuttavat siihen suuresti.

Evo 7 takavalot :
 
Vs: Evo 7-9 valojen erot

Ku sais jostain IX tummat valot ilman oransseja. Kokkaamalla tietenkin sais. :p
 
Takaisin
Ylös Bottom