Eli kyseessä Mitsubishi Evo 7 vm-2001.
Ongelmat alkoivat kansirempan jälkeen jossa vaihdettiin, venttiilit, ohjurit, kansi plaanattiin tammer dieselillä, tiivisteet ja kaikki jakopään hilppeet niin alkoi auto käydä "Seilailemalla" eli kierrokset heittelehtii hieman ja ei käy ihan tasaisesti.
Onko jollain muilla ollut vastaavia ongelmia ?
Voisiko vika olla säädöissä? Esim jos käy laihalla/rikkaalla?
Alipaineletkujen väärä sijoittelu?
Ja jos joku erittäin ystävällinen Evo heppu voisi ottaa kuvan omasta konehuoneestaan "ruiskutukin" kohdalta johon menee 3 ohkasta alipaineletkua, taisi olla väreiltään keltainen,punainen ja vihreä. Ja paikat johon letkut menee niin on kirjaimet P E ja A. niin saisin tarkistettua onko omassa takuulla oikeilla paikoilla letkut.
Kiitos jo paljon etu käteen jos joku osaisi antaa vähän vinkkiä mitä voisi olla kyseessä, kertomukseni voi olla hieman epä selvä mutta laittakaa tarkentavia kysymyksiä vaikka
eukku
Ongelmat alkoivat kansirempan jälkeen jossa vaihdettiin, venttiilit, ohjurit, kansi plaanattiin tammer dieselillä, tiivisteet ja kaikki jakopään hilppeet niin alkoi auto käydä "Seilailemalla" eli kierrokset heittelehtii hieman ja ei käy ihan tasaisesti.
Onko jollain muilla ollut vastaavia ongelmia ?
Voisiko vika olla säädöissä? Esim jos käy laihalla/rikkaalla?
Alipaineletkujen väärä sijoittelu?
Ja jos joku erittäin ystävällinen Evo heppu voisi ottaa kuvan omasta konehuoneestaan "ruiskutukin" kohdalta johon menee 3 ohkasta alipaineletkua, taisi olla väreiltään keltainen,punainen ja vihreä. Ja paikat johon letkut menee niin on kirjaimet P E ja A. niin saisin tarkistettua onko omassa takuulla oikeilla paikoilla letkut.
Kiitos jo paljon etu käteen jos joku osaisi antaa vähän vinkkiä mitä voisi olla kyseessä, kertomukseni voi olla hieman epä selvä mutta laittakaa tarkentavia kysymyksiä vaikka
eukku