EVO V RS, jatu

Vs: EVO V RS, jatu

On se vaan pirun hieno auto edelleenkin! Elämä ilman Evoa on ollut haastavaa...
 
Vs: EVO V RS, jatu

Nyt ei enää jarrulevyt paista vanteiden takaa... 8) On se vaan pirun komea peli kuvissa ja livenä varsinkin!
 
Vs: EVO V RS, jatu

Ei voi muuta kuin :palvo :palvo :palvo :palvo
Taas on lähempänä se hetki, kun tuollainen on pakko hankkia!
 
Vs: EVO V RS, jatu

jatu sanoi
Tässähän se olis valmiiksi rakennettuna ;)

mut ei sii olis mtn haastetta,ku ei pääse ite tekemään... ;Dvaikka ei tuommoista paljon paremmin vois enää tehdäkkään,paitsi ehkä vähän... ;)
 
Vs: EVO V RS, jatu

URRITBO sanoi
mut ei sii olis mtn haastetta,ku ei pääse ite tekemään... ;Dvaikka ei tuommoista paljon paremmin vois enää tehdäkkään,paitsi ehkä vähän... ;)

Juuri näin. Me ollaan urritbo:n kans totuttu tuohon itse tekemiseen. Tulee aika pitkäks jos vaan valmiilla autoilla ajelee. ;)
Ja itse tekeminenhän on (melkeen aina) pelkkää säästöä. Ainakin meijän tuntipalkoilla..... ;D ;D ;D ;D ;D
 
Vs: EVO V RS, jatu

pexi sanoi
Juuri näin. Me ollaan urritbo:n kans totuttu tuohon itse tekemiseen. Tulee aika pitkäks jos vaan valmiilla autoilla ajelee. ;)
Ja itse tekeminenhän on (melkeen aina) pelkkää säästöä. Ainakin meijän tuntipalkoilla..... ;D ;D ;D ;D ;D
[/quote

ja myö ollaan kovia säästämään... ;D ;D ;D
 
Vs: EVO V RS, jatu

Hieno peli ja sopivan matalakin nyt. Kerroppas ajettavuudesta TEIN vs orkkisalusta? ;)
 
Vs: EVO V RS, jatu

Peke sanoi
Hieno peli ja sopivan matalakin nyt. Kerroppas ajettavuudesta TEIN vs orkkisalusta? ;)

Jatulla oli tossa "orkkis" alustana säädettävä Öhlins, ei siis ihan vakio vitosen alusta :) Ajoin itse ko. autolla ja alustalla ja jo se oli kyllä ainakin omasta mielestäni aivan huippu hyvä! Sopivan napakka mutta kuitenkin erittäin miellyttävä eikä ollenkaan pintakova.
 
Vs: EVO V RS, jatu

No höh. No Öhlinssi varmaan on hyvä, Volvossa kokeiltu kyseistä alustamerkkiä. ;)
 
Vs: EVO V RS, jatu

pexi sanoi
Juuri näin. Me ollaan urritbo:n kans totuttu tuohon itse tekemiseen. Tulee aika pitkäks jos vaan valmiilla autoilla ajelee. ;)
Ja itse tekeminenhän on (melkeen aina) pelkkää säästöä. Ainakin meijän tuntipalkoilla..... ;D ;D ;D ;D ;D

Niin olihan tämänkin "valmis" auto mutta jostain kumman syystä palikkaa vaihdetaan silti. ;D
 
Vs: EVO V RS, jatu

Peke sanoi
Hieno peli ja sopivan matalakin nyt. Kerroppas ajettavuudesta TEIN vs orkkisalusta? ;)

Alkuperäinen alusta on tosiaankin tuo Nokozokin mainitsema Öhlins Road and Rally. Siihen verrattuna TEIN on huomattavasti herkempi reakoimaan ja vaikka säädöt on pehmeän puolella niin silti huomattavasti tukevamman oloinen kuin Öhlins. Ei Öhlinssissä mitään vikaa ollut mutta jos korkeutta olisi halunnut muuttaa niin jouset olisi pitänyt vaihtaa....samalla vaivalla heittää alle uuden alustan.

Öhlins jää nyt talvialustaksi kun siinä on vakiojouset mukana. Pientä jumppaa keväisin/syksyisin :)
 
Takaisin
Ylös Bottom