Galant 2.0 td

HsT

New Member
Liittynyt
9 Kesäkuu 2012
Kertoisko joku että kuinka paljon 2-litrasessa td galantissa uskaltaa nostaa ahtopaineita hukkaporttia säätämällä? vakiopaineet näyttivät olevan 0.6 bar
 
Vs: Galant 2.0 td

jos paljon ajettu jo eikä mitään tehty niin en nostelis yhtään. voi olla että seuraavas risteykses tulee jotain ulos mistä ei pitäs. mutta mutta kerro nyt kuitenkin tarkemmin historiaa mikäli tiedät,sillä sekin vaikuttaa.

gallujakin tehty 2,0 td.nä useampaa eri versiota joten tarkennukset hyvän vastauksen suhteen ihan tervetulleita.

toki aina voi koittaa,vaikka 2 bar ;Dja odotella romun ulostulopaikkaa/ajnkohtaa
 
Vs: Galant 2.0 td

vm.-95 galant 2.0 TD GLS-S-E57A ajettu 340 000km syöttöä nostin äskettäin ja nyt paineet n. 0.7. Kokeilin myös niin että paineeet olivat n. 1 bar mut eii uskalla pitää niin korkeina ennen ku joku viisaampi kertoo että kestääkö kone:D
 
Vs: Galant 2.0 td

HsT sanoi
vm.-95 galant 2.0 TD GLS-S-E57A ajettu 340 000km syöttöä nostin äskettäin ja nyt paineet n. 0.7. Kokeilin myös niin että paineeet olivat n. 1 bar mut eii uskalla pitää niin korkeina ennen ku joku viisaampi kertoo että kestääkö kone:D

jos on kunnollinen putkisto mikä ei ahdista turbolta lähtien ja kunnollinen välijäähdytin niin miksei kestäisi :peukku
mutta aika monet mitsun pikkuahtimet on ihan hyötykartan rajoilla tuossa ~1bar tietämissä :-\
omassa -98 EA galantissa sama kone mutta sähköohjattu pumppu :peukku ei paljon säädellä syöttöjä :'(
 
Vs: Galant 2.0 td

Silloin kun käytin paineet siinä 1 bar tuntumassa niin pienen koeajon jälkeen siitä mihin hukkaportin "akseli" tulee toisesta päästä kiinni nousi aivan järkyttävä käry.. mietin vain onko siellä jotain joka ei kestä kuumuutta liian korkeilla paineilla vai mikä siinä kärysi :eek: Auto on siis ensimmäinen jossa jonkinlainen turbo joten en ole juuri päässyt tekniikkaan perehtymään..
 
Vs: Galant 2.0 td

joo eli ei kannata nostaa, ylikuumenee, johtuen liian tukkoisesta vakio pakoputkesta ja mahdollisesti liian tehottomasta välijäähdyttimestä.
nosta vain siihen 0.8 tietämiin uskoisin olevan sopiva "kompromissi vakio kaluilla"

ja MUISTA AINA MITSUN DIISELIN KANSSA JÄLKIKÄYTTÖ, ÄLÄ IKINÄ SAMMUTA AJON JÄLKEEN HETI
VAAN ANNA KÄYDÄ TYHJÄ KÄYNTIÄ 1-2MIN JA SAMMUTUS JA SAMATEN LIIKENTEESEEN LÄHTÖ, KÄYTÄ MUUTAMAN MINUUTTI TAI AJA ERITTÄIN RAUHASSA ENNEKUIN KIIHDYTTELET KOVEMMIN / AJAT LUJAA...

kansi EI meinaan kestä....
 
Takaisin
Ylös Bottom