L
langolier
Guest
Morjens.
Pitkästä aikaa tännekin asiaa, kun Galant päätti sanoa ainakin hetkellisesti sopimuksensa irti tässä taannoin. Toistaiseksi ei ole valuuttaa viedä kärryä huoltamolle, enkä mitään sopivia ns. automiehiäkään tunne, joten pakko kysellä täältä ens hätään..
Keisi pähkinänkuoressa:
-Ylämäessä alkoi voimat hiipua, laitoin nelosta silmään ja tälläsin kaasun pohjaan -> auto simahti siihen. Sen koommin ei luvannutkaan, startti pyörii mutta mitään ei tapahdu.
-Ensimmäiseksi tuli tietenkin mieleen että nytkö se jakopää sitten levisi, aika oli täynnä ja kilsatkin siinä ja siinä.
-Ylempi jakopään muovisuoja pois -> hihna näyttää ehjältä, joskin löysähköltä (ilmeisesti sen ei kuitenkaan pidäkään mitenkään hirveän kireällä olla?)
-Väsäsin vikakoodinlukijan, se vilkuttelee koodia 22 eli mikä CAS tai CPS se sitten onkaan, kampiakselin asennontunnistin ja silleen. Tässä härvelissä se ilmeisesti on virranjakajan sisällä, kertoi haku.
Milläs mä nyt sitten saan todettua että onko se jako hypännyt vai se systeemi siellä virranjakajan sisällä levinnyt? Ei hotsittais ruveta sitä virranjakajaakaan vaihtamaan ilman varmuutta siitä että se vika on siellä eikä koko kone ole solmussa.. Saako sen jaon kohdallaan olemisen tsekattua ns. "purkamatta puolta autoa"? :nykii
Ja "käytä hakua" ei nyt auta, kun en sieltä tarpeeksi palikoita ohjeita löytänyt
Kiitos mahdollisista vastauksista ja vinkeistä, jos joku viittii yrittää jeesata.
Pitkästä aikaa tännekin asiaa, kun Galant päätti sanoa ainakin hetkellisesti sopimuksensa irti tässä taannoin. Toistaiseksi ei ole valuuttaa viedä kärryä huoltamolle, enkä mitään sopivia ns. automiehiäkään tunne, joten pakko kysellä täältä ens hätään..
Keisi pähkinänkuoressa:
-Ylämäessä alkoi voimat hiipua, laitoin nelosta silmään ja tälläsin kaasun pohjaan -> auto simahti siihen. Sen koommin ei luvannutkaan, startti pyörii mutta mitään ei tapahdu.
-Ensimmäiseksi tuli tietenkin mieleen että nytkö se jakopää sitten levisi, aika oli täynnä ja kilsatkin siinä ja siinä.
-Ylempi jakopään muovisuoja pois -> hihna näyttää ehjältä, joskin löysähköltä (ilmeisesti sen ei kuitenkaan pidäkään mitenkään hirveän kireällä olla?)
-Väsäsin vikakoodinlukijan, se vilkuttelee koodia 22 eli mikä CAS tai CPS se sitten onkaan, kampiakselin asennontunnistin ja silleen. Tässä härvelissä se ilmeisesti on virranjakajan sisällä, kertoi haku.
Milläs mä nyt sitten saan todettua että onko se jako hypännyt vai se systeemi siellä virranjakajan sisällä levinnyt? Ei hotsittais ruveta sitä virranjakajaakaan vaihtamaan ilman varmuutta siitä että se vika on siellä eikä koko kone ole solmussa.. Saako sen jaon kohdallaan olemisen tsekattua ns. "purkamatta puolta autoa"? :nykii
Ja "käytä hakua" ei nyt auta, kun en sieltä tarpeeksi palikoita ohjeita löytänyt
Kiitos mahdollisista vastauksista ja vinkeistä, jos joku viittii yrittää jeesata.