J
jaskajokunen
Guest
Apparinpuolen stefa oli tosiaan ihan kaput, molemmilta puolilta katkesi kässärinvaijerinkiinnityspultti (se lehtijousen kannakkeessa oleva ). Muuten mutterit aukeni yllättävän helposti. Jarrukengissä oli yllättävän vähän pintaa jäljellä, mutta rummuissa ei ollut olaketta. Apparin puolen jarrumateriaali kengasta irti eli vaihtoon menee jarrukengät! Kuskinpuolella jarrupaineensäätimen kiinnitys oli ihan pipaleina ( korroosio ) eli hyviä vinkkejä tuon vimpaimen kiinnittämiseksi n.72mm akselin ympärille otetaan kiitollisuudella vastaan (reikäväli noin 40mm) Kuskinpuolen jarrun työsylinteri vuotaa eli sekin sit menee vaihtoon ! Uskallanko/kannattaako puhaltaa paineilmalla mahdollinen huohottimen tukos sinne banjoon ?? Tänään akselit peräkontissa duuniin laitosmiehen kiusaksi