Koneen osia 6g72, 4g93(T)...

1

1gDSM

Guest
Sain luotettavan yhteyden joka tarjoaa osaa erinäisille Mitsun koneille, kaikkea ei löydy mutta valikoima on suhteellisen laaja, rajoittuen kuitenkin koneen osiin.

Esim. jakopään remppaan tarvittavat osat löytyvät huomattavasti halvemmalla kuin yleisiltä varaosa-sivuistoilta.

Olisin itse tilaamassa tuolta osaa ja jos foorumilta löytyy kiinnostuneita niin voisin hoitaa heillekin osaa samaan pakettiin, olisipahan ainakin postikuluja useampi jakamassa.

Pelkään vain että tässä saattaa käydä hyvin äkkiä niin että olen pahassa välikädessä palauttamassa osia tms. kun ostaja ei oikein tiennyt mitä haluaa, enkä myöskään ala arvailemaan koska joku aikoo ostoksensa maksaa, joten maksu pitää hoitaa etukäteen. Postikulujen ja tullien osuutta lienee vaikea arvioida ennenkuin itse tilaus on tehty, koska postikulut riippuvat paketin painosta.

Tarvitsen siis:
- ostajan joka tietää mitä haluaa
- kaipaamasi osan mahdollisimman täydelliset tiedot englanniksi.
- maksun osista etukäteen (postikulut + tullin voi arvioida, lopullisen tietää kun paketti saapuu maahan)

Jos narinastani huolimatta olisit osaa vailla, eivätkä ehdot kuulosta ylitsepääsemättömiltä niin ota yhteyttä.

Hintatietoja en ala foorumille listaamaan, vastaan kiinnostuneille henkilökohtaisesti.
 
Takaisin
Ylös Bottom