Korjauspeltejä Lancer -81:een?

M

Milan

Guest
Lancer -81 kaipailisi peltejä. Lähinnä tarvetta olisi molemmille takakaarille, etuhelmalle ja konepellille. Näitä ei taida olla enää saatavissa varsinaisina korjauspelteinä? Vai onko ikinä ollutkaan?

Tuttu korjaaja kertoi, että etulokasuojia saisi vielä jostain korjauspeltejä myyvästä liikkeestä. Voisikohan niistä muokata nuo takakaarien reunat?
 
Vs: Korjauspeltejä Lancer -81:een?

Etulokasuojia oli vielä pari vuotta sitten RTO-tuonnissa iso läjä ainakin huhun perusteella.

Takakaaria ei saa, II-koppaisen viisiovisen Golfin kaarista saa rakennettua.

Itse löysin erittäin hyvän pellin romikselta pari vuotta sitten, mutta se olikin seisonut siellä jo 10 vuotta sateensuojassa. Konepelti on vielä irrallaan ja kaupan mutta ainoastaan jos ostat koko auton samalla ;D

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=13292.0
 
Vs: Korjauspeltejä Lancer -81:een?

Nuo Mazdan takakaaret kuulostavat kyllä hyvältä vaihtoehdolta. Varsinkin kun niitä näyttäisi vielä saavan korjauspelteinä. Mutta mitä tarkoitat "vähällä"? Onko pyöränaukkojen koossa suurikin ero?
 
Vs: Korjauspeltejä Lancer -81:een?

sen sun täytyy mittailla, täysin samat ne ei tietenkään ole kuin omat. tiedän yhden 80 lancerin johon on aikanaan sovitettu saloonin kaaret.
melko sama malli näissä on:
1258626_b_474d9abb8f261698.jpg
 
Vs: Korjauspeltejä Lancer -81:een?

Ja mulla on ne Golfin kaaret Lancerissa eli siitä vaan valitsemaan kumpi näyttää sopivammalta :) Itse en huomaa eroa alkuperäiseen mutta sovituksen tekikin ammattilainen.
 
Vs: Korjauspeltejä Lancer -81:een?

No, kerro nyt vielä, oliko kyseessä 2-ovinen vai 4-ovinen Golffi.
 
Vs: Korjauspeltejä Lancer -81:een?

5-ovinen kuten aikaisemmin jo sanoin :)

Eli neliovinen jos takaluukkua ei lasketa. Kaksiovisen kaarista tai etukaarista on hankalaa tehdä nelioviseen autoon takakaaria koska oven upotus pitää askarrella erikseen.
 
Vs: Korjauspeltejä Lancer -81:een?

Vertailtiin rinnakkain sekä II-koppaisen Golffin että Mazda 323:n takakaaria. Tultiin siihen tulokseen, että Mazdan kaaret ovat lähempänä Lancerin omia. Ja nyt ne on sitten asennettu paikoilleen. Jonkun verran niitä tarvitsi muokata, mutta kyllä ne nyt asiansa ajavat.
 
Takaisin
Ylös Bottom