Laatikkoko ujeltaa ??

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
tossa ny oon tota pientä ujellusta kuunnellu vähä aikaa... kuukausia.. vaihettii laatikkoo öljyt ja se mielestäni vei hetkeks aikaa ujelluksen pois...
ny taas mielestäni kuulu (oma korva vaa tottuu siihe) mut ny ol Tepi kyydis ja se sano et ujeltas oikee kunnola :-\

Laatikon pääakselin laakerointi ??
kuuluu millä vaihteella tahansa ja veto päällä tai vaihteella yleensäkin ajettaessa tai moottorilla jarrutettaessa..
vapaalla ei kuulu mitään. Eikä moottorista kuulu mitään...
pieni ujellus.. vaihteet ei takkua mitenkää...
mielestäni pitäny kuukausia samanlaista mutta ny Tepi sano et ois voimakkaampaa...
 
emmie ny o tekemäs mitää..kysyin vaa et mistä saattas toi ulina vähä kuuluu ?
mullo vaa sellane mielikuva että se o jo ollu kaua tossa..talvel kuuluu paremmi aina :p
 
Mun edellisessä lankussa (1,3 GL -89) kans alko ujeltaa siin 250tkm kohdalla ja ujels edelleen 380tkm kohdalla ku myin sen.. Siinä en edes yrittäny selvittää mikä oli vikana kun se toimi hjyvin. Se kuulosti tosi ovelalta, oisko pulputus- ujellus oikea sana sille äänelle..?
 
no toi o aika vaimeaa viel.... ei kimeetä mitenkää... oon sitä mielt että toi o tollane ollu koko ajan.. ny vaa pitäs päästä testaa joku toine samanlaine lanceri...
 
Lancer sanoi
no toi o aika vaimeaa viel.... ei kimeetä mitenkää... oon sitä mielt että toi o tollane ollu koko ajan.. ny vaa pitäs päästä testaa joku toine samanlaine lanceri...

Ens viikolla polkaiset Kajaaniin mahdolliseen miittiin sillä lankullas niin kopaset tuolla minun huohottajalla ääntä ;)
 
ääni kuullosti mun korvaan sillain että olis kuin ralliautossa. ;D :-\

Luulis et laakeri paskana, kun öljyjen vaihto (lisäys) autto asiaan.

Mut minkäslaista putuu pitäis olla öljyssä jos on laakeri paskana. kaippa laatikossa on neulalaakerit ??


Ps. Lancer heitetään joskus kun lankulla kierros niin saat referenssiä
 
joo..ääni on ku ralliautos vähä.. WRC kiihytykses kuulostaa samalta tosiaa ;D

pittää katella.. kaveri tossa suosittel 5 ml tuubeja pari laittaa..sillä ol priimeras auttanu ne.. joku lisäainetökötti..


Edit: vai pitäskö se "putki" sen vihellykse..jos se kantautuu jotenki takaa..pitää testata ja ottaa toi pois..
 
Mäkin luulin että sigmassa ujeltaa joku joka pyörii ajonopeuden mukaan. Pyörän, tasauspyörästön tms. laakeri.
Otin katolta vanhan NMT900 kattoantennin pois niin kappas, ujellus loppui samantien. Ja se ujellus tosiaan kuulosti AIVAN laakerivialta!
 
Yhen tutun Golffissa ujelsi, ja se oli takalippa, todella ärsyttävä ääni....
 
Voisin lyödä pääni pantille että ääni ei tuu mistään tommosesta. Meinaan jo ykkösellä kuuluu tuo ääni (muistaakseni)
 
Mulla ihan sama juttu hyundaissa.. ainaku antaa moottori jarruu tai jotain tommosta niin kaamee ujellus!! ja kuuluu ulos asti tosi selvästi.. ei paljo uskalla moottorijarrulla veellä :( mikähän siin sitte ois.. aika mukava homma lähtee repii laatikko auki..
 
Takaisin
Ylös Bottom