Lancerin Penkinlämmittimet?

jihaa

Mitsubishi Lancer 1.8 Gti Vm.1996=Lunastettu
Liittynyt
6 Marraskuu 2003
Sijainti
Riihimäki
Elikkäs mulla ei oikein skulaa penkinlämmittimet. Apukuskinpenkki lämpeää, jotenkin ja kuskin penkki ei olleenkaan. Katsoin sulakkeen ja oli ehjä, sekä liittimet kokeilin että olivat pohjassa. Missähän on vika? Vastukset paskana? Auto on Lancer 1.8Gti vm.96
 
joo, mulla oli sama vika sillon aikanaan -97 farkussa (apukuskin penkki skulas, mut kuskin penkki ei).
"vastuselementti" oli hajonnu!
uuden hinta oli 1000mk (v.2000), jätin vaihtamatta ku ilmanki pärjäs!
 
Katoppa penkin alle monta johtoo sinne p.lämmittimel menee..Jos menee 2,niin käyt Motonetist,Biltemast jne. ostaan tarvikepenkinlämmittimen,liität johtoihin ja piilotat verhoilun alle..Mut kannattaa kattoo samantehonen tarvike,muuten ei kestä tehoja..Kulutustavaraahan nekin on,mut toi 1000 mk kahest vastuselementist kuulostaa samalta ku landel lantaa 100 € kilo..

EDIT:Ja kertokaas miks tää muuttaa mun kirjotuksen?Eli toi "numerokohta"..
 
Kuskin penkin alla on kaksi johtoa/liitintä. En tiedä jaksaako sitä vaivautua tohon tarvikelämmittimeen saati sitten uuteen vastukseen.
 
ST sanoi
tehoja..Kulutustavaraahan nekin on,mut toi 1000 mk kahest vastuselementist kuulostaa samalta ku landel lantaa 100 € kilo..

EDIT:Ja kertokaas miks tää muuttaa mun kirjotuksen?Eli toi "numerokohta"..

elikkä varmaa € (euro)merkistä on kyse. Käytät eri näppäimistö standardia. kannattaa jatkossa käyttää tavallista e -kirjainta.

Edit. Oon landel ja sama ongelma näköjää ;D
 
Myös joku vanhempi selain sotkee ton euromerkin.
Operalla ei saa myöskään euromerkkiä aikaan, tulee tämmöinen ? (kysymysmerkki 8) )

;D


Uusimmilla päivityksillä varustettu IE6 saa taas merkin näkymään oikein €
 
Weitec sanoi
Myös joku vanhempi selain sotkee ton euromerkin.
Operalla ei saa myöskään euromerkkiä aikaan, tulee tämmöinen ? (kysymysmerkki 8) )

;D


Uusimmilla päivityksillä varustettu IE6 saa taas merkin näkymään oikein ?

Ei ole selaimesta kiinni vaan selaimen asetuksista.

Sivuilla on määritetty oletuksena iso-8859-15 merkistö jota käyttäjän selain käyttää jos ei ole erikseen määritetty jotain toista.

iso-8859-15 on korvaava merkistö vanhalle poistuvalla iso-8859-1 merkistölle.

Jos euromerkin kirjoittanut käyttäjä käyttää selaimessaan iso-8859-15 merkistöä, näkyy kaikilla samaa merkistöä käyttävillä merkki oikein.

Jos taas vanhempaa iso-8859-1 merkistöä käyttävä kirjoittajaa euromerkin, näkyy se muilla samaa merkistöä käyttävillä oikein.

Ristiin taas ei pelaa. Ja kaikille tiedoksi, että euromerkkiä ei saa millään toimimaan luotettavasti kaikilla eri merkistöä käyttävillä oikein.

Ja vielä jos käyttää jotain muuta kuin noita mainisemiani niin ei taas toimi.

Eli älkää käyttäkö euromerkkiä käyttäkää sen sijaan pienta e kirjainta ja vaihtakaa selaimen merkistöksi Automaattinen tai iso-8859-15
 
Takaisin
Ylös Bottom