Legnumin nykiminen ?

Jalperi

New Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2008
Eli auto nykii aika voimakkaasti liikkeelle lähdössä ja välillä tasakaasulla ajaessakin, kylmänä tekee noin paljon enemmän vielä. aikasemmin en huomannut kuin kylmänä ihan pientä nykimistä mutta nyt on voimistunut aika lailla. Kovissa vedoissa en huomannut ollenkaan.
Mistä vikaa alkaa ettiin ? Maffin ja kaasuläppäkotelon aattelin nyt ensi kattoo/puhdistaa voisko viallinen lambda tehä tota tai tulpat ? Niin joo ja AYC valo palaa.
 
Vs: Legnumin nykiminen ?

eihän putki vuoda mistään läheltä lambdaa?huonot tulpat voi aiheuttaa moista,tosin puunaa ensin se läppäkotelo ja tuki egr venttiili.
 
Vs: Legnumin nykiminen ?

Jatketaan tähän.

Eli pikku nykimistä alkanut esintymään. :seina Aluksi teki vain täyskaasu kiihdytyksessä. Esim. Kakkosvaihteella teki pari nykäisyä. Jossain 3500 ja 5000rpm kohdilla...
Nyt välillä tekee normiajossa kun hieman nostaa kaasua.

Tulpista ajattelin lähteä liikkeelle kun ei edes tiedä koska niitä on viimeksi vaihdettu.
Muita ajatuksia?
 
Vs: Legnumin nykiminen ?

Tulpanjohdot, puolat..
suihkuta vaikka sumupullol tulpanjohtoihin+puolii vähän vettä pimeellä ja laita käyntii ja katsele lyökö kipunoita ;D
 
Vs: Legnumin nykiminen ?

Mikäs tulppa näihin nyt sopii? Camskill myy melko sopivaan hintaan platina NGK:tä. Sama suomessa puolet kalliimpi.
Sopiiko joku "normi" tulppa?
 
Vs: Legnumin nykiminen ?

Onkos porukka tukkinu egr:iä näissä vehkeissä ja oliko siitä jotain hyötyä? En muista ainakaan lukeneeni mistään, että joku olis näin tehny.
Missä se tarkalleen ottaen edes on?
Gti-lancerin egr:n oon joskus tukkinu rosterilätkällä, mutten osaa sanoa hyödyttikö se jotenkin muutenkin kun, että kaasuläppäkoteloa ei oo tarvinu sen jälkeen pahemmin putsailla.
Legnumin kaasuläppäkotelo oli viimetarkastuksella melko puhdas, niin jospa näissä ei samanlaista ongelmaa olekaan.

Lancerin egr oli sillon aikanaan ihan täynnä nokea, niin mietin vaan, että miltähän se näyttää nyt legnumissa.
 
Takaisin
Ylös Bottom