Mitsu eclipse 1992 kojetaulun valot

Jos nyt oikein muistan niin ei eclipsessä ole tuota lasinpesuaineen valoa edes....

oransseja valoja löytyy pari ainakin, toinen alarivissä joka syylarin, ja toinen on abs valo hieman ylempänä..
 
Tuo on muuten ihme juttu tuo syylärin valo, nimittäin minulla auto toimi syylärin putsauksen jälkeen ihan hyvin vähän aikaa, ja sitten sytty taas tuo valo (näyttää ihan jollekin rakennukselle) ja auto rupes " hummailemaan", eli jopa sammui tyhjä käynnilla :mad: . Tämä siis tapahtui kun lämmöt oli puolivälin tienoilla... Mikähän mättää, tuntuu olevan yleinen ongelma eclipseissä...
 
Mulla ei ole mitää tollasta. Valo sammu ku laitoin hiukan lisää nestettä. Mulla kyl auto käy hiukan epätasasesti tyhjäkäynnil mut se johtuu siit ku oon vaihtanu siihen vapaavirtaussuotimen ja siin menee pirun kauan ennenku se saa seokset taas kohillee.Et jos oot sellasia muutoksia tehny ni se johtuu siit suodattimest. Mul oli ennen galantti ja siin oli sama homma, meni 2 kk ennenku se tottu siihen vapaavirtaussuotimee ja alko käymää tyhjäkäynnil kunnol..
 
Noh mulla on ollu sellainen revahka tuon "hummailun" kanssa että... Ensin kun se valo paloi niin kone hummaili> pesin syylärin kokonaan (ja paisuntasäiliön)> vika korjaantui. sitten meni vähän aikaa ja valo alkoi palaa ja sitten taas hummailu alkoi, huomasin että letku vuotaa> ostin uuden letkun> hummailu loppui, sitten meni taas vähän aikaa ja hummailu alkoi> Nesteet oli vähissä lisäsin> Vika korjaantui ja nyt toimii taas (tiedä sitten mitenkä pitkään) ???
 
Takaisin
Ylös Bottom