Mitsubishi Lancer 1.8 GLXI HB 4x4

Jalzu

New Member
Liittynyt
31 Joulukuu 2006
Sijainti
Kouvostoliitto
että tuota niin, ois pieni onkelma tuon nelikon kanssa, tekkeepi seuraavaa..

Elikkäs kun tolla ajelee niin noin 15km menee hyvin, sitte katoaa meno ja alkaa kenguru vaihde kytkeytyä päälle.. Auton ajaa sivuun ja sammuttaa(here's the catch) ja Voila! toimii kun Buick....seuraavat 15km... kierrokset heijaa 1000-2000rpm/min. Sieltä on putsattu bensalinjat meno ja paluu, sytytys säädetty,sytkän kansi vaihdettu, ECU boksi vaihdettu... :seina Elikkäs mystiikkaa riittää?

Kitos jo etukäteen.
 
Vs: Mitsubishi Lancer 1.8 GLXI HB 4x4

sillon kun rupeaa takkuaa,niin kato onko jakajan kansi sisältä kuiva ;)osa kansista paskoja ja pyörijät tarvikkeena susia ;D toi kierrosten heijaus taas vaikuttaa että kaasuläppä sekoilee itekseen jotain,onko kovinkin paskanen sisältä?

sytkä säädetty ecu ohitettuna eli maadoittamalla rintapellin keskellä sijaitseva pistoke(1 piuha tupla pistokkeessa,kelt/pun johto muistaakseni)? ???
 
Vs: Mitsubishi Lancer 1.8 GLXI HB 4x4

joo, elikkäs seuraavat ollaa tehty, ihan uus kansi+saarnaaja(eikä ole ollu kostea kun on heijannu), kaasuläpän asennontunnistin on putsattu+ kaikki muut liitokset ihan bräkleenillä ja laitettu sähkökontakti suojaa... ja boski on maadotettu kahteen kohtaan autossa sisällä rintapeltiin ja oven saranan alle,, vk loppu lähenee ja mielenkiinto on entistä suurempi kyseistä rott...timanttia kohtaan korkea :seina
 
Takaisin
Ylös Bottom