Nyt kasvaa ohtaan jotain!!!!! (vuodatusta)

G

gordia

Guest
Joo, voi V***U mä vaan sanon....... Kyl v***u pihat ja pellot täys Fordeja ja Opeleita.... Nyt mulla menee usko v***u japanin papanoihin... Eikö ne v***u ole osanneet tehdä semmosia kansia jotaka olis kestäviä... V***u kaikki kannet mitä oon löytänyt ovat tavalla tai toisella p**koja, halki seetien välistä ja sit ne vuotaa joko palotilaan tai vesi puolelle.... Olis ne jenkit saanut pommittaa sen v***n maan täysin kivikaudelle silloin historiassa, niin mullakin olis muuta tekemistä kun ihmetellä mitsun hintoja ja osian p****a laatua... Nyt olis kannen kunnostusarvio n.hieman yli 500€ ja uuden hinta olis hieman alle 1000€ tyhjänä... Kyl mä vaan sanon jos mitsua rakentaa kannattaa olla v***nmoiset tulot tai pappa petalar menttalitentti.... Nyt mulle se v***n kansi jostain ja heti!!!!!!!!! Jos f1 kiertää n19 000 rpm/min ja haluut tietää kuin paljon mulla kiertää.... kerro toi 19 000 miljoonalla, niin et ole edes v***n lähelläkään... Sen verta paljon v***ttaa..

Morjens....

** EDIT ** Hieman kirosanoja sensuroitu.. ja siistitty ;D

Toki joskus voi palaa taulu, mut en nyt poista tätä (minä ainakaan), mut hieman asiallisempanahan se vois olla, itse ja anttekin lienee voinevat allekirjoittaa tuon kansijutun.. tottahan toi on, tosin hieman kärjistettynä..
 
eikös nuihin kansien halkeamisiin ole se yks syy vain? ei anneta auton tarpeeksi jäähtyä kun ajon jälkeen lyödään seis?? alkaa itteäkin pelottaa kyl edes avata tuota omaa konetta..
 
Mä en ainakaan mitään halkeamia katsellut kun löin koneen kasaan ja hyvin pelaa 8). Tiedä sitten missä kunnossa kansi mahtoi olla. Ei ainakaan silmään paistanut mitään halkeamia eikä koneistamokaan sanonut mitään venttiilejä hioessaan. Voisi tietysti joskus katsoa tuon irtonaisen varakannen kunnon, mutta siitä on nokan laakerointi paskana eli siihen pitää koneistaa laakeriholkit.

Onkohan mulla ollut
a) hyvä tuuri
b) hullun tuuria
c) väliaikaista tuuria ja kone laukeaa hetkenä minä hyvänsä
 
Joo, nyt ollaan jo hieman rauhoituttu. Mut silti... Tää on mun uskomatonta säkää.... Mut silti kun ajattelee mitsun orggis osien hintoja niin hieman ihmettelen. Esim galntin abs jarrun takalevyt 402€ kpl mega autossa, mut onneksi onnistuin sen kiertämään tekemällä/teettämällä ne tavallisen e15 korisen levyistä.
Mä ooon koht 8kk rakentanut mun cordiaa, mutta kun olen vuorotöissä niin yleensä vain viikonloppuisin ja on mulla sit yleensä joka toin la töitä vielä siihen. Pystyiskö joku kertomaan miten voisin saada 4g63 tbo kannen suoraan itse tehtaalta tilattua tai siten että saisin sen ilman mega auton välistä vetoa tai sit henkilökunta hintaan. Onko kukaan kerholainen edes mitsulla töissä.... Niin vois hieman kysellä sitä kautta.

Timo Seppälä "gordia"

Kun vain sais auton ajoon pikkuhiljaa....Tai oikeestaa tosikovaan...
 
No jos edes vähän lohduttaa, niin maksaa ne osat muihinkin autoihin. Mutta panes auton alustanumeroa tai tarkempaa tietoa mulle vaikka privana, katson vähän mistä kantta löytyy ja mihin hintaan.

nimimerkillä: välistä mekin vedetään ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom