O: Outlander -07 (-06) 2.0T pakosarja.

VPexi

New Member
Liittynyt
9 Toukokuu 2021
Olisko kellä jäänyt evo3 sopivaa pakosarjaa, saa olla valu-tai putki-. En ole itse vielä perillä millä ahtimella tuo on, vakio kuitenkin, mut jos tiedät sopivaksi niin voi tarjota. Siis en tiedä tuosta onko evo3, jossain autowikissä väitettiin sen suuntaista... Mutta pakosarja on keulalla menosuuntaan ja jakopää apparin puolella :unsure: Koko putkistoakin saa tarjota, alkaa olla aika laho, pystyn rakentamaan sopivaksi
 
Viimeksi muokattu
ei sovi keskenään kyllä nuo ellet oo evo1-3 konetta pistäny nokille mikä on peili kuva evo 4-9 tekniikkaan
 
ei sovi keskenään kyllä nuo ellet oo evo1-3 konetta pistäny nokille mikä on peili kuva evo 4-9 tekniikkaan
Kyseessä on siis vakio Outlander 1 2.0 Turbo tekniikalla, siihen pakosarjaa haeskelen. Ei ole tietääkseni risteytetty mitään :D. En ole tutkinut mitään vielä tarkemmin, muuta kuin että jo kerran hitsattu valusarja vuotaa. Mieluummin jopa menisi "peltisarja", Tig ja osaaminen löytyy paremmin sen kunnossapitoon...
 
Noihinhan on upgradena laiteltu evon sarjoja ja ahtimia. Muistaakseni se vakioahdin ei käynyt evon sarjaan tms joten ahtimen hommaaminen pakollista myös. Missään en ole nähnyt myynnissä ihan outtikseen tarkoitettua pakosarjaa.

Toki laippa kun on mitsu ja kerran tig hitsi löytyy niin vesijohtoputki on kohtuu edullista ja saa sellasen kun tarvii.
 
Noihinhan on upgradena laiteltu evon sarjoja ja ahtimia. Muistaakseni se vakioahdin ei käynyt evon sarjaan tms joten ahtimen hommaaminen pakollista myös. Missään en ole nähnyt myynnissä ihan outtikseen tarkoitettua pakosarjaa.

Toki laippa kun on mitsu ja kerran tig hitsi löytyy niin vesijohtoputki on kohtuu edullista ja saa sellasen kun tarvii.
Ihan koko sarjan tekoon ei oikein aika riittäisi... pitää tutkia millä laipoilla tuo on jos löytys joku käypänen tai ainakin lähes käypänen. Vähän yllärinä tuli muutenkin nuo hinnat, kokemusta aikaisemmin VAG 1,8T puolelta niin niihin sai kiinansarjoja jopa alle satasella, noihin näyttäs vähintään tuplaantuvan... ja muutenkaan ei tahdo olla mitään varaosia netissä tarjolla verrattuna noihin massatuotantovehkeisiin
 
Kokeilin omaani kiinan sarjaa silloin kuin niitä sai, kesti vuoden. Teetätin sitten kunnollisen kuumalujasta ruostumattomasta, se on kestänyt. Originaali kestää kuulemma noin 160tkm. Hinta noin tuplat alkuperäiseen verrattuna. Hakusanoilla mitsubishi airtrek exhaust manifold löytyy joku sarja maailmalta.
 
Kyseessä on siis vakio Outlander 1 2.0 Turbo tekniikalla, siihen pakosarjaa haeskelen. Ei ole tietääkseni risteytetty mitään :D. En ole tutkinut mitään vielä tarkemmin, muuta kuin että jo kerran hitsattu valusarja vuotaa. Mieluummin jopa menisi "peltisarja", Tig ja osaaminen löytyy paremmin sen kunnossapitoon...
juu ymmärrän, ja noihin tupattu evo 4-9 tekniikkaa kii, evo 1-3 tekniikka on käytetty RVR:ssä muttei tietääkseni outlanderissä.
Pointti että virtaukset ja mahdollisesti laipan kiinnitys eri kun koneet on ns. väärin päin toisiinsa nähden, foorumeja lueskelin niin ei edes lähtökohtaisesti suositella kokeilemaan.
 
Takaisin
Ylös Bottom