Offtopic

Vs: Offtopic

Slider sanoi
Noo luuta vähä lakas liian syvältä, meni vahingos kuukauden päähä ku piti mennä puolen vuoden päähä. :)

Saiskos niitä palauteltua? Kiva alkaa kaivaa tallia ja ettii mitähän niitä osia olikaan myynnissä :)
 
Vs: Offtopic

Nyt kun tuo flexaaminen alkaa olemaan jo tosi halpaa tuon 200e cash-backin jälkeen, niin pitäis jostain löytää _halpa_ V6 farkku gallu.
 
Vs: Offtopic

en löytänyt mitään sopivaa topiccia.. heitän kysymys tänne ;D

Onko kellään kokemusta laipattomasta suojaulpasta maalauksessa/ puhalluksessa? Esim. tämän tyyppiset
Ja mistä niitä löytyy?
(en viitsis 1000 kpl ostaa sieltä t-keskuksesta..)

Ja miten suojata neliskanttinen reikä?! ???
 
Vs: Offtopic

Harri K sanoi
Etralta luulisin et saa kun olen ottanu. Ja eräkoko ollu vissii 100kpl

saa vähemmänkin jos vaan keskusvarastolla on hyllyssä. jos ei ole varastotuote niin yleensä 100 kpl erä.
 
Vs: Offtopic

[elle] sanoi
en löytänyt mitään sopivaa topiccia.. heitän kysymys tänne ;D

Onko kellään kokemusta laipattomasta suojaulpasta maalauksessa/ puhalluksessa? Esim. tämän tyyppiset
Ja mistä niitä löytyy?
(en viitsis 1000 kpl ostaa sieltä t-keskuksesta..)

Ja miten suojata neliskanttinen reikä?! ???

ei niitä tarvitse ostaa 1000 kappaletta edes tiivistekeskuksen kautta. mutta Etrat ja Nestepaineet saa niitä tilattua vaikka yhden kappaleen.
 
Vs: Offtopic

Persdyno kertoo, että ei ole RVS ainakaan moottorissa turhaa ainetta :nykii Galantti kulkee taas liukkaammin kuin ainakaan mun aikana koskaan.

Vaikutus öljynkulutukseen jää nähtäväksi.
 
Vs: Offtopic

Onkohan E3x Galantteja tuotu suomeen ilman penkinlämmittimiä? Kiinnostas löytää nappien paneelin tilalle kuppi, muttei ihan jenkeistä asti viittis lähtee tilailemaan ns muutaman euron purkuosaa :D
 
Vs: Offtopic

Axxu sanoi
Onkohan E3x Galantteja tuotu suomeen ilman penkinlämmittimiä? Kiinnostas löytää nappien paneelin tilalle kuppi, muttei ihan jenkeistä asti viittis lähtee tilailemaan ns muutaman euron purkuosaa :D
Mulla muuttoautona tullut ilman lämmittimiä. Muuten tuskin
 
Vs: Offtopic

Tuli tänään käytyä veljen kanssa Kajaanissa Mannelinin autopurkamolla ja näkyi kentällä olevan neljännen sukupolven Lanceri dieselkoneella. Hivenen yllätti konepeltiä avatessa, kun ei ole ennen luonnossa tullut vastaan tämän korimallin Lanceria dieselkoneella. Olihan tuolla jonkin verran ajettukin, kun mittarissa oli n. 580 tkm. Minkähän verran lie Suomessa näitä dieselkoneella myyty?
 
Mitä tykkäsitte GoT päätöskaudesta? Mun mielestä tolla videolla asia on kiteytetty hyvin. Toivottavasti tulevan Star Wars trilogian kanssa ei käy samalla lailla.
 
Luulin Galantin olevan vähän kiinnostavampi. Dynamiccien ympärille koko kerho alkujaan perustuikin
No laitan kohta nettiautoon jos tavoittaisi yleisöä paremmin. Olisi vaan mukavampi myydä harrastajalle
 
Porukka pelkää kilsoja. Eipä sille oikein mitään voi mut veikkaan et jos auto on siinä kunnossa kuin oletan sen olevan niin ensimmäinen paikan päälle katsomaan tuleva tekee kaupat.
 
Luulin Galantin olevan vähän kiinnostavampi. Dynamiccien ympärille koko kerho alkujaan perustuikin
No laitan kohta nettiautoon jos tavoittaisi yleisöä paremmin. Olisi vaan mukavampi myydä harrastajalle

Kiinnostaa jos olis öljynkulutus ja tyhjäkäynti kunnossa ;)
 
Luulin Galantin olevan vähän kiinnostavampi. Dynamiccien ympärille koko kerho alkujaan perustuikin
No laitan kohta nettiautoon jos tavoittaisi yleisöä paremmin. Olisi vaan mukavampi myydä harrastajalle

Äläpä häthäile, laitappa tiukka hintapyynti vaikka yv:llä. Kiinnostais kyllä.
 
Täällä kun on kaikkien alojen asiantuntijoita, niin mikä voi olla ettei autotallin nosto-ovi toimi kunnolla kaukosäätimellä kun on hellettä? o_O
Aiemmin ei sitä tehnyt, mutta viime kesänä kun oli niitä +30 päiviä ei meinannut millään aueta ellei läheltä tallin ikkunasta sohinut useaan otteeseen. Normaalisti avaa vaikka 50 m päästä.
Nyt kun on taas melko lämmintä niin toiminta heikkenee taas?? :oops:
 
Meillä ainakin ovet elää lämmön mukaan ja kuumalla säällä ei meinaa aueta millään.
 
Tuntuu että ovi kyllä aukeaa ihan normaalisti kunhan vaan onnistuu saamaan signaalin kaukosäätimeltä.
 
En itseasiassa osaa sanoa, mutta alle 20 asteessa toimii kuitenkin aurinkoisellakin ihan hyvin. Vois tarkistaa mallin kun pääsee taas kotiin...
 
Tulipahan vain mieleen, että mitenkähän mahtaa olla näiden neljännen sukupolven Lancerien kohdalla, liekö vielä kukaan Suomessa museorekisteröinyt näitä? Alkupään yksilöillähän olisi jo riittävästi ikää.
 
Tulipahan vain mieleen, että mitenkähän mahtaa olla näiden neljännen sukupolven Lancerien kohdalla, liekö vielä kukaan Suomessa museorekisteröinyt näitä? Alkupään yksilöillähän olisi jo riittävästi ikää.

Mikä tuossa museorekisterissä viehättää? Ois mukava jos joku osais avata tuon asian hyötyjä. Jos 30 käyttöpäivää on vuodessa ni huono vaihtokauppa siitä ettei tarvi ajoneuvoveroa maksaa.
 
Mikä tuossa museorekisterissä viehättää? Ois mukava jos joku osais avata tuon asian hyötyjä. Jos 30 käyttöpäivää on vuodessa ni huono vaihtokauppa siitä ettei tarvi ajoneuvoveroa maksaa.

Harvemmat katsastukset, halvemmat vakuutukset. Mutta joo, ei monessa tapauksessa ole mikään deal breaker.
 
Autokuume on paha vaiva. Kesällä oli pakko saada GTO jota en sitten ostanutkaan. Nyt pitäisi saada VR-4 Legnum TAI Ralliart Lancer :oops::D Molemmissa puolensa, kumpaakaan ei hyväkuntoisena saa Suomesta. Saksasta saisi molempia. Ruostesuojaus ja vetokoukkukin pitäisi olla. Miksi noi Legnumit on kaikki aina valkoisia :eek:

Pääasia on, että vähintään neljä ovea, neliveto ja riittävästi tehoa löytyy. Ja mielenvikaisena ei myöskään merkin vaihto tule kyseeseen, toki eipä se vaihtamalla parane.

.... ja Eclipsestä haluan sekä eroon mahdollisimman nopeasti että säilyttää ja projektisoida samaan aikaan. Voisko joku vaan lyödä järkeä tähän aivokoppaan. :D
 
Mikä tuossa museorekisterissä viehättää? Ois mukava jos joku osais avata tuon asian hyötyjä. Jos 30 käyttöpäivää on vuodessa ni huono vaihtokauppa siitä ettei tarvi ajoneuvoveroa maksaa.
Jos sulla on vaikka useampi harrasteauto ja ne ovat museorekisterissä, niin säästöjä tulee reilusti. Myytäessä niiden arvostus on parempi, kun tiedetään, että niitä ei ole hirveästi räpelletty. Tuo 30 päivää on vain oman kirjanpidon mukaista. Jos ei tule hirveitä kilometrimääriä vuotta kohden, niin ei kukaan noita ala seuraamaan, vaikka auto olisikin useampana päivänä ollut liikenteessä. Ei tarvi katsastaa kuin joka toinen vuosi ja oliko se muutos tulossa, että +40 vuoden ikäisiä museoautoja tarvi katsastaa koskaan. Perus liikennevakuutus pyörii noin 40-50€ välillä vuotta kohti riippuen hieman ajoneuvosta. No siinä muutama pointti näin alkuunsa.
 
IMG_20200201_201555.jpg

Kaverin tallilla oli tämmönen. Pitää ilmeisesti kunnon vehkeet moottoripyörien nahkapenkkien yms. nahkaverhoilujen tekoon.
 
Mitähän ihmettä AKK:ssa on tapahtunut kun on nykyään aika nyhverrystä 90-lukuun verrattuna?

 
Takaisin
Ylös Bottom