Oletko Autoholisti

Ihme ja kumma kun vaan 50%,eihän tässä taida olla
mitään hätää... Osa kysymyksistä oli tosin liian jokotai
juttuja ettei saanut kai ihan tarkkaa totuutta...  :)
 
10% napsahti ;D kyllä autoista pidäs ja tykkään värkkäillä mutta oli väärät kysymykset=) ;)
 
JKorpela  Juu on  ;D Ihan liian vähän harrastuksen hintaan nähden. Kallein yksittäinen hevosvoima mitä multa löytyy  8)  Ja tääkin oli ihan OFFIA  ;D
 
Mulla se oli kans 40%.tyttöystävä kyllä väittää et kulutan melkein kaiken vapaa ajan auton kimpussa mut nythän näkee että en kuluta aikaa pelkästään autoon kun en ole kuin 40% autoholisti ;D
 
40 pinnaa. Toivoa siis lienee vielä.. Täytyykin tästä lähteä Lappeenrantaan vaihtamaan jarrulevyt Trediaan 8)
 
Nyt pitää lähteä katkolle, kun on 80% seonnut tohon keksintöön. Kaveripiiri on meinannut en joskus menee överiksi. :peukku
 
10%

Autohan on paikasta A paikkaan B siirtymistä varten. Merkki mikä ratkaisee. Ropaamisen jätän muille vaikka koulutuspohjakin on.
 
90%..!  :nykii

No voi pentele..! En mä tajunnu olevani noin toivoton tapaus..Pitäskö asialle tehrä jottai..... :-[ ::)
Eipä auta muu ku lähtee ajelee.. ;D  :driver
Noi kysymykset ei kyl ole oikeel taval muokattuja, en mä mikää autoihmine tosissaa ole, niinku kaikki on mun autosta nähny ketä vaan lähelle on sattunu kävelee.. ::)
 
Takaisin
Ylös Bottom