no niin, selvisihän sekin ruiskupumppu "ongelma" nyt kun on lohkonvaihto-operatio käsillä. Joku on laittanut -89 TDIC:hen 4D55 lohkon, ei ihme että ei meinaa saada säädettyä oikeaa (4D56:sen/TDIC) pumppua kohdalleen.
-> laitankin sitten listaa tuleville pajeron omistajille, siispä VAROKAA ostaessanne pajeroa, katsokaa:
- lohkon/moottorin tyyppi (startin yläp lohkon kyljessä) :'(
- vaihteiston toiminta KYLMÄNÄ (synkroni vika ei näy lämpimässä, välttämättä)
- käynnistyvyys KYLMÄNÄ (jos koeajat niin pitää vaatia kylmänä lähtö!)
- startin toiminta
- jäähdytysnesteen taso ja VÄRI -> käyttö lämpimäksi
(harmaa, ei näe jäähd kennostoa korkista, tod. näk jäähd. paikkausainetta alkavaan kansihalkeamaan!), täyttö aivan korkkiin asti -> kuplintaa, jolloin jo halki, voi näkyä myös (lämpimänä korkki kiinni) paisuntasäiliön kuplintana (laita myös sinne vettä max-merkkiin!!), myös valkoinen savu käynnistyksessä kertoo jäähd.veden joutumisesta palotilaan
- voi olla purukumilla korjattuja kohtia, paljonkin, myös sähköissä (laturi yms.) -> korjaus vaikeampaa ja kalliimpaa mitä "madallemmasta aidasta on menty läpi"
- jne, tietääpä miten paljon joutuu varaamaan aikaa ja rahaa (pajalle ei kannata viedä, ite pitää osata)
eihän sitä pienellä rahalla priimaa saa mutta tietää että osaa tinkiä hp:n oikealle tasolle (1500 - 2500 e on liikaa autosta, jossa jokapaikka repsottaa/kanittaa + laatikko paskana + kansihalki ... eihän siinä sitten jääkkään muutakuin kasa p***aa) [tämä vaan tiedoksi niille jotka luulee saavansa hyvän auton halvalla
, tuleekin huono auto kalliilla
]