Pajero katsastuksesta lävitse

S

Sanna

Guest
Nyt elämä hymyilee jälleen, auto leimassa ja taas vuosi ajoaikaa.

Monia ongelmia on ollut ja kovasti on saanut töitä tehdä, mutta täältä palstalta on saanut hyviä neuvoja. Kiitoksia siitä.

Jarruja oikein keheivat mittauksissa. Kyllähän oli melkoinen savotta ja auton käyttäytyminen muuttui tyystin. "Hei tässähän on jarrut!" ;D

Aikaisemmin oli aina vähän ongelmia pysyä rinteessa paikallaan käsijarrulla ::)

Siitä lämmityslaitteen viasta :-[ Ei tullut puhallusta tuulilasille. No nyt kyn säät ovat alkaneet kylmenemään jälleen ja lasit ovat olleet huurussa, niin ulkoa kun sisältäkin...

En purkanut koko lämmityslaitetta mutta niin koelautaa kun keskikonsoliakin aika runsaasti. Samalla tuli putsattua vuosikymmenten pölyt putkistosta.

Niin se vika... kynä oli tippunut ilmeisesti juuri tuulilasin suulakkeiden kautta lämmityslaitteeseen ja esti läppien liikkeen. Ensin vähän suututti kun löysin sen putkesta, mutta sitten jälkeenpäin vaan nauratti ;D
 
Tuo lasien huuruuntuminen viittaa vahvasti takakennon vuotoon ! Raota kumitiivistettä korin ulkopuolella olevasta takalämmittimen kaukalosta ja huomaa vuotaminen  :seina Mulla on yksi paikattu yakakenno jos tarviit ?
 
Tuo lasien huuruuntuminen viittaa vahvasti takakennon vuotoon !

Tätä minä vähän pelkään :-[

Onhan tuo mielessä käynyt koska siitä aika usein puhutaan, mutta kiitos uudesta varoituksesta.

Tosin kyllä nyt on viime aikoina ollut sumuistakin kun Englannissa (vaikka ei ole koskaan käynyt ;D )

Raota kumitiivistettä korin ulkopuolella olevasta takalämmittimen kaukalosta ja huomaa vuotaminen

Taas pääsee makaaamaan Naperon alle - jipii :D

Mulla on yksi paikattu yakakenno jos tarviit ?

Kiitos tarjouksesta. Tutkitaan asiaa ja palataan kun tarvetta esiintyy. Onko tuo vaihtokelpoinen eri vuosimallien välillä? Mulla vm -89...
 
Hienoa Sanna että sait auton kuntoon.

Tuskinpa se takalämppäri vuotaa, kyllä sen tietää kun auto on kuin imelä turkkilainen sauna.
Kelit on vaan niin kosteat näinä päivinä ja jos ei puhallusta saa ikkunaan, niin huurteessa kyllä on.
 
Sanna sanoi
Niin se vika... kynä oli tippunut ilmeisesti juuri tuulilasin suulakkeiden kautta lämmityslaitteeseen ja esti läppien liikkeen. Ensin vähän suututti kun löysin sen putkesta, mutta sitten jälkeenpäin vaan nauratti  ;D
Itelläni kans janttaroi...olikohan lämmönsäätö ja kuulu kilinää toisinaan kojel. sisältä. Moottorin ja kennonvälinen ilmaputki irti ja käsikopelolla tonkimaan, niin löyty kaks kiväärin panosta.... :p
 
Takaisin
Ylös Bottom