Raidetanko

Late

Member
Liittynyt
8 Elokuu 2009
Sijainti
Turku
Elikäs nyt tarvis saada raidetangon sisempi pää jostain. Onko tää oikee osa? http://www.camskill.co.uk/m22b0s1402p7128/_MITSUBISHI_LEGNUM_GALANT_VR4_%28EC5W_EC5A%29_-_SERVICING_PARTS_TUNING_SPARES_and_SERVICE_ACCESSORIES_-_Steering_Rack_End_-_Legnum_VR4

Entä mimmonen homma vaihtaa? Pystyykö ite tekee vai täytyykö käyttää liikkeessä?
 
Vs: Raidetanko

Linkistä ainakin aukesi ulompi pää, tarkoittanet tätä?
http://www.camskill.co.uk/m22b0s1402p7128/_MITSUBISHI_LEGNUM_GALANT_VR4_%28EC5W_EC5A%29_-_SERVICING_PARTS_TUNING_SPARES_and_SERVICE_ACCESSORIES_-_Steering_Rack_End_-_Legnum_VR4

vaihdosta sen verran että kaveri vaihtoi mulle (korjaamolla kylläkin) mutta eihän tuo mikään paha ole. Varsinkin jos löytyy se työkalu siihen. Kulmat pitää säätää kuitenkin
 
Vs: Raidetanko

Jep. Menin tänään kulmien säätöön ja oli sitten sen verran välystä ettei lähetty säätämään kulmia. Täytyypi pistää tilaukseen ja nakittaa homma kaverille. ;D
 
Vs: Raidetanko

Kummalla puolella jos saa kysyä? Mielenkiinnosta
 
Vs: Raidetanko

Vasemmalla. Tilasin nyt pari kappaletta niin vaihdetaan sitten samalla molemmat. Täytyykö vaihdossa huomioida jotain erityistä..?
 
Vs: Raidetanko

Late sanoi
Vasemmalla. Tilasin nyt pari kappaletta niin vaihdetaan sitten samalla molemmat. Täytyykö vaihdossa huomioida jotain erityistä..?
Sisäpäänkin saa halvemmal Suomesta muistaakseni.
PS. mulla yks vähä käytetty myynnis (täysin tiukka)
 
Vs: Raidetanko

Harri K sanoi
Sisäpäänkin saa halvemmal Suomesta muistaakseni.
PS. mulla yks vähä käytetty myynnis (täysin tiukka)

Nonii.. kerkisin jo tilaa. Ei sais olla näin hätäne :mad: Nomutta sieltä lähti vähän muutakin tulee niin eipäkai se haittaa..
 
Vs: Raidetanko

Minäkin vaihdan huomenna juuri tuon vasemman puoleisen, otin samalla ulommankin kun ei maksanut mitään.
 
Vs: Raidetanko

Mitä kaikkea siitä täytyy ottaa irti, että pääsee käsiksi? Ei oo tullu vielä tutkailtua sen tarkemmin..
 
Vs: Raidetanko

Late sanoi
Mitä kaikkea siitä täytyy ottaa irti, että pääsee käsiksi? Ei oo tullu vielä tutkailtua sen tarkemmin..

Ulkopää irti... raidetangon haitarikumi pois..sitte käännät ratin sillee että se raidetangon se pää tulee ulospäin mahdollisimman paljon. Sitte isoja avaimia(olikohan 24mm vai 27mm) ja on tiukat paikat vähä silti vääntää. Toki ensin otat lukitusprikan auki (prikan nurkka taitettu)
 
Vs: Raidetanko

Lancussa oli 32mm. Meleko helppo avata Stahlwillen ns. 90° lenkki päällä (se mikä tulee räikkään)
 
Vs: Raidetanko

Itse vaihdoin myös sisäpään ensimmäiseen Legnumiini heti alkumetreillä. Tarvikeosa tuli samanikäisen Galantin tiedoilla ja hyvin sopi paikalleen. Todella helppo työ vaihtaa! Kulmat toki poitää sen jälkeen säätää...
 
Vs: Raidetanko

Nätisti uppos, 32mm lenkki meni siihen camskillin sisempään tankoon, mutta se mikä siellä oli
ei niillä lähtenyt vaan vähän isommilla leuoilla piti vääntää irti.
 
Takaisin
Ylös Bottom