sapporoon perä

sapporo79

New Member
Liittynyt
18 Marraskuu 2008
Nyt olis aika ehdotuksille.
Mistä keksisin -79 sapporoon (2000gsr)taka-akselin jossa olis lukko. Olisko jollain kokemusta tälläsestä asiasta, helpottais vaan paljo.
 
Vs: sapporoon perä

olikos tämä jäykällä vai retkuperällä??

Jos jäykkä ni vaihtoehtoja on monta... valmiiks kitkalukolla on ainakin hiace epävarmempia on sit hilux ja vanette, ovat vaan aikajäreitä...

nii ja olihan uudemmissa hiaceissa kans lukko ja retkuperä

Ja onhan vaihtoehto se volvolainenkin niihin saa lukkoja halvalla 200- on kapeempi ja 700- leveempi kestää tarpeeks...
 
Vs: sapporoon perä

kiitoksia. sittenkö vaan sovitellaan akselit murikkaan...? vai pidetäänkö esim. hiacen akselit ja muokataan niitä. kuinka olis järkevin?
niin ja se oli jäykkis :)
 
Vs: sapporoon perä

muista välitykset, haissin tai vaneten perällä huutaa ku hyeen kone normaalissa ajossa...
volvon perä olis parempi välityksiltään.
 
Vs: sapporoon perä

Leveytensä puolesta 240 sarjalaisesta varmaankin, oiskohan leveys ollu n. 130cm tai vähän alle...

Välityksiä on tarjolla 3.15-5.8 tai jotain... harvemmat ja tiheimmät välitykset saa vaa ns. isoon 1031 perään, siinä on vähän isompi välitys... vetoakselit ja tasauspyörästö(heikkolenkki) on sama pikkuperän (1030) kans...

Jos et siis tarvii yber pitkää alle 3,5 tai tosi tiuhaa yli 5.3 ralliperää ni se "pikku"perä on riittävä... kestää ilmeisesti jotain ~500hv lukolla...

Yleisimpiä välityksiä lienee ne neljän kahtapuolen olevat.. ja bonuksena saa sit vielä riittävät levyt taakse ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom