M
Maxpain
Guest
Mitens selailin nettii ja törmäsin tämmöseen.
Eikös tässä oo helannon jutut vaakalaudalla jos toi ei pitäis paikkaansa ;D
Edit: Otsikko oli vähän väärä mutta tarkotin tätä:
Elikkä hain tolla jotain sen tyylistä et omistan vaikka lancer gti:n ja se on tehty 92 jälkeenpäin niin jos siihen laittais turbon niin silloin tarvis tehdä se hemmetin kallis pakokaasumittaus. mut jos vaihtasinkin siihen 4g93t moottorin joka on turbolla ja päästömittausta ei tarvittais kun ko moottorityyppi on hyväksytty.
Vai muuttuuko tuo moottorityyppi kun t kirjain tulee perään ? ja onko edes 4g93t moottori merkintää olemassa Vai onko se t tullut netissä tuohon perään helpottaaksen tunnistusta?
Toivottavasti sait selvää mitä haen tolla löpinällä.
Eikös tässä oo helannon jutut vaakalaudalla jos toi ei pitäis paikkaansa ;D
Edit: Otsikko oli vähän väärä mutta tarkotin tätä:
Toisaalta monet moottorit menevät tyyppihyväksynnän sisään myös
yleisen tyyppinumeronsa perusteella, eli esmes jos täkäläiseen
Galantiin haluaa kenkälusikoida nousevan auringon maasta tuodun
Galant/Legnum/Eterna/Emeraude Super-VR4:n tuplaturbokuutosen
niin sen vapaastihengittävän version paperit kelpaavat konttorille
kun moottorityyppi 6A13 on hyväksytty.
Elikkä hain tolla jotain sen tyylistä et omistan vaikka lancer gti:n ja se on tehty 92 jälkeenpäin niin jos siihen laittais turbon niin silloin tarvis tehdä se hemmetin kallis pakokaasumittaus. mut jos vaihtasinkin siihen 4g93t moottorin joka on turbolla ja päästömittausta ei tarvittais kun ko moottorityyppi on hyväksytty.
Vai muuttuuko tuo moottorityyppi kun t kirjain tulee perään ? ja onko edes 4g93t moottori merkintää olemassa Vai onko se t tullut netissä tuohon perään helpottaaksen tunnistusta?
Toivottavasti sait selvää mitä haen tolla löpinällä.