Takaluukun käyttövivuston jumiutuminen

HiluxMan

Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2005
Sijainti
Petäjävesi
Viikonloppuna piti sitten rassata kiinnijäänyt takaluukku sisältä auki. Ei näköjään -98 ole sen parempi kuin aiemmat. Eli siellähän on vieteri tapin päällä joka hapettuu kun ulkoa pääsee suolasumua sisään. Josta syystä ulkopuolella oleva kahva heiluu holtittomana kun jousen avulla toimiva vaste on jäänyt ääriasentoonsa.

Onko kellään patenttia, jolla tuon saisi estettyä?

Piti siis ottaa ovesta työkalulaatikko irti, kiskoa verhoilua raolleen että sai käden sinne lukkohärdelliin ja sitten muistelemaan mitä taakia piti kiskoa. Avautuihan se sitten viimein. Jotain liukastetta ruiskuttelin ko. paikkaan ja johan notkistui.

Muilla samoja ongelmia?
 
Kyl.. Het saksasta tultua tuo naperon takaluukku tuntui ouduin jäykältä ja arvasin ettei kaikki ole kunnnossa. Sitten jus kuten sanoit verhoilua raolleen ja tutkimaan tilannetta.. Se tappi oli mulla ainakin sellasen moskan peitossa että huh huh.... Moska poijes.. rasvaa reilusti ja kaikki takas paikalleen ja taas toimii ja paljon paremmin... Ja naperohan on vuosimallia -95, joten kehitystyötä ei ilmeisesti 98:iiin ole hirveesti tapahtunut jos siinäkin samoja ongelmia.
 
Vinkistä kiittäen  :peukku...

Ei mulla kyllä jumita yhtään, tosin (tätä ei kukaan kyllä usko) mutta mun auto on ollut eläkeläisellä ja se on ollut tallissa pidettyna ja muutenkin vähällä ajolla ja on ehta suomiauto joka tekee tästä "vähän ajetusta maasturista" sen erikoistapauksen. Ed. omistaja on jopa samalta paikkakunnalta oleva vanha mies.

Pitää purkaa ja katsoa kesällä mitä sieltä löytyy, jos ei muuta niin piruuttaan ja uteliaisuuden tyydyttämiseksi...
 
Takaisin
Ylös Bottom