Tampereella hyvää maalaria ??

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Eli tietääkö kukaa Tampereen automaalaumoista mitää ??
Onko tääl hyvää maalaria, jolla o esim "uuni" ja "tietokoneohjattu maalinsekotus" ??
ja sellane kaveri, joka sit asentas samal esim helmoja jne...

Vai menenkö kotikuntaan Keuruulle Automaalaamo Rautiaiselle. Siel onnistuu ja halval hyvä jälki :)
Mm oiko ja maalas mun entisen auton ku se läks "kellimään" :)
 
No ny tiiän Tampereelt yhen firman :
SH- Autofixi
Eturuskonkatu 1 halli 47
Haapanen Seppo
0407317240

itseasia kävi pieni tuuri.. Hänen poika o se juuri jolla o se punanen EVO3 look täällä Tampereella. eli luulis osaavan helmat asentaa.. täydellinen maalauslinja ja uuni löytyy. :)
Arveli, et jos joutuu kittaa helmoja ni asennuksineen hinta o n. 120 €.
Noi o erikoistunu muovi ja lasikuitu korjaukseen viel ja maalaukseen...
 
Mitäs noissa joutuu kittaileen ? ilmakuplia ?

eli maalauksineen ja asennuksineen on toi 120. Siihen sit maalit päälle?
 
eiku pitäs ton hinnan sis jo kaikki. se ol tosin arvio vaan..
Se sano et joskus helmat o ollu nii hyviä että maali vaan suoraan päälle. Joskus joutuu jotai pientä tekee...
 
se evon helmojen laitto on tosi yksinkertaista toinen homma on sit se jos ne on ns.ralli replikat eli lasikuitukopiot niitten etupalat ku ei oo sinnepäinkään ja kyllä se isäukko saa ihan asiallista jälkee aikaan sh-autofixissä ja halvalla!
 
hugo: Kun sulla on noi helmat tuossa autossa.
Niin paljonko ne vie maavaraa, vai onko ne nyt samassa tasossa kuin ne kaks palkkia, jotka menee siel pohjassa ???
 
en nyt kylmiltään osaa sanoo et paljonko ne helmat on alempana ku ne palkit....mut alempana ne kumminkin on maavaraa on ihan riittävästi vaikka oon madaltanukkin 40 mm se evon puskuri onkin sit oma lukunsa :)
 
Muistakko paljon auto maalaus makso rautiaisella tieytsti vähä auton mukaa mutta sais vähä ees arvioo oon meinannu maalauttaa auton rautiaisella siellä on ainaki hyvät vehkeet enkä oo kuullu ku kehuja siitä maalaamosta.
 
Rautiainen teki sillo hyvää jälkee kyll.. mut se riippuu aika paljo tapauksesta..
Tiiän kavereit jotka o tehny kaikki pohjat ite ja auto o sillä vaa maalautettu...
Mitähä se mulla ol... kaikkineen pellinoikaisuineen ol ainaki useemman tonnin vanhaa rahaa halvempi ku esim paikallisel kolarikorjaamol, joka ois uusinu katon ja toisen ovenki kokonaa mut neki oikastii ja kukaa ei koskaa huomannu mitää :) Pari kaveria kyll tietäs sen maalaushinnan koko autolle...en mee sanoo mitää etten sano kovin väärin..mut kyselen.

Täytyski käydä varmaa lauantaina Keuruun suures Citys ;D
eli tuu morjenstaa jos mut illal siel näet :)
auto o muuttunu viimenäkemäst mulla ;)
 
Täytyy käydä melkein paikan päällä ja kysyä hinta arvio. Joo mä kävin kattomassa tota su esittelyä oot sää siitä kyllä aika komistuksen saanu. Pitää tulla juttusille jos näkee.
 
Takaisin
Ylös Bottom