Jäsenen ac474 uusimmat tuotokset

  1. ac474

    Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa

    Vs: Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa No mun koneessani ei oikein kovemmat enää olisi voineet olla :)
  2. ac474

    Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa

    Vs: Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa Juuri näin, ja lisäksi vielä tuo jakopään puoleiset moottorin kannakkeet lohkoissa AIVAN erilaiset ja eri kohdissa, olisinhan minä tuon japanin motorin sinne laittanut jos se olisi sinne sopinut, ja sain vielä oikean kokoisen vauhtipyöränkin...
  3. ac474

    Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa

    Vs: Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa rupes nesteet pysymäänkopan sisällä kun vaihdoin vanhan termarin takaisin, eli tässä uudessa se laippa aavistuksen liian vahva....prkl...että teetti töitä, loppu hyvin, kaikki hyvin :)
  4. ac474

    Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa

    Vs: Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa No niin, auto käy ja kukkuu hyvin, yks helvetinmoinen ongelma vaan on nyt päällä, termosttatikotelon kantta saa millään pitämään, ei kellään olis uutta myydä, pääsis :driver :driver, on putsattu ja hiottu suoraksi, jos vielä vanhalla termarilla...
  5. ac474

    Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa

    Vs: Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa eipä sitten sovi toi ostamani japanin kone omaani :seina , vaikka kuinka räknäiltiin, on vähän joka moottorinkannake erilainen, nooh, repäsinpäs sitten kannen pois, jokatapauksessa olisin ottanutkin, sieltähän löytyi "iloinen" yllätys... yksi...
  6. ac474

    Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa

    Vs: Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa Kiitos paljon MR mmc :peukku imusarjan aion vaihtaa kokonaan tuosta omastani, kaikki muut näyttäs passaavan, toi etupään ( siis syylärin puoleisen) kiinniikkeen siihen joutuu rakentelemaan, on vaan niin pirskatin siistin olonen kone toi japanin...
  7. ac474

    Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa

    Vs: Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa näiden pitäisi vaihtaa paikkaa keskenään, maanantaihin saakka aikaa päättää, laitanko vai palautanko.....
  8. ac474

    Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa

    Vs: Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa tuolla EI pitäisi olla öljyä... :seina
  9. ac474

    Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa

    Vs: Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa saanko tällä japan motorin kannen päässä olevalla termarikoppahässäkällä korvattua tuon alkuperäisen, tässä yks tyhjä tulppa tuossa päällä. Niitä ei voi vaihtaa keskenään, eri kohdassa kansia ovat ... >:(
  10. ac474

    Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa

    Vs: Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa No, kyllä tämä japanin motori oli sentäs kahdella nokalla...tutkitaan lisää, jos eroa ei löydy kuin tuosta etupään puoleisesta kiinnikkeestä, niin..... ans katto nyt
  11. ac474

    Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa

    Vs: Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa No näinhän se oli, ei ole edessä moottorin kiinnikkeille reikiä, termostaattikoppahäsääkkä aivan erilainen, vauhtipyörän sain samankokoisen kuin omassani, eli tämä ostamani on 7-pulttinen, katotaan nyt mitä huomenna myyjä sanoo kun soitan, ei toi...
  12. ac474

    Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa

    Vs: Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa no nuohan ovat perus-osia mitä vaihdetaan kun kone vaihdetaan.... ja stefojen kunto myös katsotaan....osat ovat olleet jo ostettuna jo pari viikkoa ;)
  13. ac474

    Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa

    Vs: Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa ja kyseessähän on tuolla oleva moottori...myyjä sanoi sen olevan -92:sta Galantista... http://www.japan.fi/moottorit.php?oid=25&id=15
  14. ac474

    Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa

    Vs: Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa Mutta sanokaas nyt sitten viisaammat, onko autossani vauhtipyörä 6 vai 7-pulttinen vauhtipyörä ??? Vai tietääkö ennen kuin on kone irti, ostin tänään n. 60.000 km:ä ajetun moottorin vm. -92 ja siinä vauhtipyörä on 7-pulttinen....
  15. ac474

    Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa

    Vs: Galant -91 16V Gti Dyn4 puristukset hukassa Joo, oli kyllä TOSI rivon näköinen, olisittepa nähneet sen jakopään, kun kopan päältä poistin, ei ollut ongelmia koneen palauttamisessa, reilu kauppias oli :)
Takaisin
Ylös Bottom