termari kotelohan ei ongelma ole, anna olla tuon mikä on paikallaan.
tärkeintä on että saat koneen kiinni, sivukiinikkeet ja lohkonpää sekä jakopään kiinitykset.
mulla on muistikuva että 7bolt koneeseen ei käy jakopään puolen kannake kiinni, tarkista.
eli tarkistat että saa kiinni/löytyy:
-saat sivukiinikkeet kunnolla kiinni, kone meinaan keinuu aika paljon ja voimalla
-lämmityslaitteelle 2 vesiletkua ylä ja ala
-ylä ja alavesiletku.
-ohjaustehostin ja laturi sekä startti sopivat kiinni
-kampiakselin asentoanturi sopii
-suutin kisko että sopii auton päässä tule ja lähtevä pa-linja kiinni
-nakutus anturi johto riittää imusarjan alla kiinni toisiinsa
-lamdan paikka (pakosarjat pitäs mennä keskenään)
-puola paketti sopii tilaansa ja tulee kunnolla kiinni sekä johdot ylettyy.
-virran vahvistus yksikkö (mikäli nyt näin "uudessa" galantissa se oli siinä imusarjan/jakopään välissä kiinni
-kaasuläppäkotelo, johdot menee ristiin tai vaihdat pelkän läppäosan. imusarjassa kun on näemmä eroja.
-egr venttiilin tulppaa heti
(letku irti kellosta ja tukkoon (-tai pois kaikki alipaine letkut siitä härvelistä)
-aktiivihiilisuodattimee menevän alipaine letku (solenoidin kautta menee) otat tuosta egr menevästä alipaine letkusta ja tulppaa kaasuläpän alla olevan alipaine lähdön