Jäsenen Juse uusimmat tuotokset

  1. Juse

    2g Eclipse GSX

    Onko jollain tietoa millanen on tossa Eclipsessä toi nelivetojärjestelmä ? Onko se miten paljon samankaltanen kun saman ikäsissä evoissa ? Ja miten on sen kestävyyden laita ?
  2. Juse

    2g Eclipse GS-T

    Vs: 2g Eclipse GS-T No ajattelin joko virosta tai saksasta... ja ihan vasemmanpuolisella ohjauksella...
  3. Juse

    2g Eclipse GS-T

    mitenhän on jos hommaan virosta tuollasen turbo eclipsen, niin pitääkö tehdä millasia muutoksia esim. valojen suhteen että saa kilpiin ? Että onko niissä esim takasumaria ?
  4. Juse

    Hallitus uudistaa autoverotusta

    Vs: Hallitus uudistaa autoverotusta No paljos toi 2g turbo eclipse painaa ? Onko tietoo ?
  5. Juse

    2g Turbo Eclipse

    Oon ajatellu saksasta tuoda ens vuonna 2g eclipsen joko vaparin tai turbon. Kyselisin vaan että onko niissä turbon koneissa todella niin paljon vikoja(lue:crankwalkkia) ettei sellasta uskaltais ostaa ?
  6. Juse

    Hallitus uudistaa autoverotusta

    Vs: Hallitus uudistaa autoverotusta oon ajatellu eclipsen ostoa saksasta. miten veroasiassa menetellään, jos tuon vaikka 2g turbo eclipsen ? Tästä ei varmaan ole virallisia päästötietoja...???
  7. Juse

    Hallitus uudistaa autoverotusta

    Vs: Hallitus uudistaa autoverotusta Oon aatellu käydä saksasta hakemassa itelleni ens vuoden puolella 2g Eclipsen. Mitenkä veikkaatte uuden lain vaikuttavan sen veroon ? Niin ja onko muuten sillä vaikutusta jos sen hakis jo tän vuoden puolella ?
  8. Juse

    kilometrimäärät autossasi?

    noin 248tkm, ja hyvin kulkee... :driver
  9. Juse

    Carisman liian alhainen tyhjäkäynti

    Meillä oli ennen isällä -99 GDI Carisma, ja tällaisen ohjeen maahantuoja antoi joutokäynnin oppimiseen... Jos olet joutunut irroittamaan akunkengän, ja tyhjäkäynti on häiriintynyt tee seuraavasti... 1.Käynnistä moottori ja lämmitä kunnes jäähdytysnesteen lämpötila on 85 astetta tai yli. Mikäli...
  10. Juse

    vanhemmat lancer gti:t

    Joo täältä löytyy yks... Matka-ajossa menee alle 8 litraa/100km... Ja kaupunkiajosta en osaa kauheen tarkasti sanoo, kun itellä on aika kuluttava ajotyyli :D Se on vähän ihan miten ajelee... Muuten oon kyllä autoon ollu tyytyväinen...ECU kyllä temppuili tossa vähän aikaa sitten, mutta kun sen...
  11. Juse

    Onko autollasi "kutsumanimeä"?

    Sanon ihan Mitsuks vaan...
  12. Juse

    '91 lanceri gli:n mittarivaloihin käsiksi

    Minun tietääkseni siellä ei oo kuin ne kaks ruuvia siinä mittariston yläpuolella... Joten voimaa peliin vähän enemmän vaan... Ite en ainakaan ottanu kun ne ruuvit pois ja kehikko lähti vaan vetämällä...
  13. Juse

    Kysely: Ensimmäinen Mitsubishisi ?

    Eka auto on tämä nykyinen Lancer GTi -91. Merkistä ei ollut epäillystäkään, kun on kotona ollu kuus uutta mitsua peräkkäin... Nykyisin isällä Lancer STW Sport -04... ;) Ja toivottavasti putki jatkuu... ;)
  14. Juse

    Valot ongelmana

    Osaisko joku kertoo missä sijaitsee valoautomatiikan ohjausboxi lancerissa ? Mun mielestä se ei ollu samassa paikassa missä galantissa, siis siinä kuskin puolella rintapellissä... Tai sitten en osannu vaan kahtoo  ???
  15. Juse

    Mikä vikana Lancerissa ?

    Joo elikkä tällanen vika ilmeni. Auto ei käynnisty välillä kunnolla. Starttaa ihan normaalisti, mutta ei käynnisty. Sitten kun odottaa vähän aikaa, ja starttaa uudelleen niin lähtee käyntiin. Auto myös nykii välillä pienillä kierroksilla ajaessa, vähän kun ei antais bensaa tarpeeks. Ja kun lisää...
Takaisin
Ylös Bottom