Jäsenen laika uusimmat tuotokset

  1. L

    Pajeron etuvetoakselin suojakumien vaihto?

    Vs: Pajeron etuvetoakselin suojakumien vaihto? Olis 2.8 kuskinpuoleinen vetari irti...Pitäs toi sisempi kumi vaihtaa. Noi edelliset kirjotukset ei kyllä valottanu tai pääs on jo valo sammunu. Jos vaikka kuva olis niin olis hiukka nopeempi. Apparin puolihan oli puolestunnis vaihdettu. Ja...
  2. L

    Pajero 2.8 sammuu käynnistyksen jälkeen

    Vs: Pajero 2.8 sammuu käynnistyksen jälkeen Joo pumppuvika. Käytin ite diiselihuollos. 350e hinta. on toiminut hyvin.
  3. L

    Pajeron hehkutulppa

    Vs: Pajeron hehkutulppa g ykkösessä kannattaa käyttää alkuperäisiä. ja kakkosessa käy muutkin...kyl ne sinne uumeniin katoo ku vanhaksi tulee.. 8)
  4. L

    pajero 3gen kysymyksiä.

    Vs: pajero 3gen kysymyksiä. Henkilömallissa on kaksinkertainen verotus. 8)
  5. L

    Gen3 Pajeron takaluukun lukko-ongelma

    Vs: Gen3 Pajeron takaluukun lukko-ongelma Ota vielä auki saatuasi paneelit pois ja laita rasvaa liikkuviin osiin..gen2 sai purettua sisältäpäin..Ovea vasten olevat liikkuvat on messinkiseosta. Tahtovat hapettua- 8)
  6. L

    Gen3 rengaskoko

    Vs: Gen3 rengaskoko Kyllä vaan..olet oikeassa. 10 milliä jäljellä..Aika ihme kun ei tuo niin hankala ajaa ole nuolla korotuksilla..laittasin 100 milliä lisää..sitte vasta tulis rajat vastaan.. 8)
  7. L

    mitsu l20 vm.2000 korotus

    Vs: mitsu l20 vm.2000 korotus Ei tarvi muuta kun rattiputki löysätä..helppo homma, kääntelet vain rattia kun kaveri katsoo et ruuvi on näkyvillä...takapään koriin menevät johdotukset voi myös kattoo et ne on riittävän löysät.. 8)
  8. L

    Gen3 rengaskoko

    Vs: Gen3 rengaskoko Mulla on semmonen näkemys et 33 menis heittämällä..mulla on 2 g ja pyörii hyvin..toki oon laittanu korotukset että 140 milliä on jo täynnä..ainaki katsastus miehen mielestä.. 8)
  9. L

    mitsu l20 vm.2000 korotus

    Vs: mitsu l20 vm.2000 korotus Korin korotuksessa kannattaa ottaa ohjausvarsi auki ennen korottamista, ja sitte vain kiinni kun oikeassa korossa. Itellä palojen asennuksen jälkeen piti vielä vaihdetangon ja neliveto kytkentöjen keppien keskikonsolimuovia sahailla. Jatkoin samalla vaihdekeppiä...
  10. L

    mitsu l20 vm.2000 korotus

    Vs: mitsu l20 vm.2000 korotus Kohtuuhintaiset? tonnin satsi juukan poijilta ainaski 2,8 pitkään..siis koko sarja vääntimet, takajouset, iskarit ympäri..en pitäny kalliina. I bay.stä voi saada 800euroon. En pitänyt tarpeellisena. Kuitenkin takuu toimii. 8)
  11. L

    Korotus

    Vs: Korotus Reaalikorkeus. n. 35-45 milliä korotusta. tais olla vanhastaan vähän korottavat. ehkä talvella lisää korinkorotuksella. Sen verran uskallan sanoa että tee se itse mies kyllä onnistuu. ns, erikoistyökalut, jousikiristimet, työkaluvääntimet. ylimääräsiä pullo/ hallitunkkeja, sähkö tai...
  12. L

    Korotus

    Vs: Korotus Siitä tulee noin 50 milliä..sitte jää vielä loput eli n.50...korinkorotuksella loput..katotaan kuinka kiikkerä tulee. huomasin vain että kallistuessa renkaat ottaa lokareihin. renkaat 33, 12,5, 15....
  13. L

    Korotus

    Olis työn alla piiiitkä pallero korotus jousilla ja kilkkeillä..onko kellään kokemusta moisesta?. eihän tuosta mitää voi tulla mutta kuhan kysyn. 8)
  14. L

    Pajero 2.8 stw ic -98

    Vs: Pajero 2.8 stw ic -98 Polttoaine pumpun tiivisteet sököt..oletan. ite käväsin diiseli korjaamossa. Maksoi n. 350 euroo mut tuli kuntoon..
  15. L

    Pajeron korjauspellit

    Vs: Pajeron korjauspellit Niin kukaan ei kiellä vertailemasta...mutta osakokonaisuuksia meinaankin...näin se homma etenee.. :peukku
Takaisin
Ylös Bottom