Jäsenen V1S1ON uusimmat tuotokset

  1. V1S1ON

    V1S1ON, Mitsu V6

    Vs: V1S1ON, Mitsu V6 pientä päivitystä.. eli tästä on nyt lähetty rakentamaan hifipainotteista autoa.. ::) melkein kaikki vermeet on vaihtunu.. eli nyt on auto vaimennettu melkein kauttaaltaan, katto, ovet, takakyljet ja takaluukku.. soitin vaihtu Alpinen CDA-117Ri:hin, takaoviin tuli...
  2. V1S1ON

    V1S1ON, Mitsu V6

    Tänne vaan kaikki löpinät...
  3. V1S1ON

    V1S1ON, Mitsu V6

    Reilu vuosi sitten kun armeijasta pääsi pois niin autokuume nousi ja nousi... Veljellä kun silloin oli tämä kyseinen Galantti niin se oli jotenkin niin siistin näköinen auto että sellainen oli pakko saada itsellekin... ja kun en halunnut että omistetaan samaan aikaan samanlaiset autot niimpä...
  4. V1S1ON

    EA- korinen galant, ilmastoinnin lauhdutin?

    Vs: EA- korinen galant, ilmastoinnin lauhdutin? eipä taida olla alkuperäinen osa, kun mä katselin sitä Örum:in kautta ja siellä sen hinta oli tuollainen.. toisaalta sillä oli toinenkin laihdutin myynnissä mitsuun, mutta en tiedä sen sopivuudesta.. mutta sen hinta oli 222€.. toinen mikä tuli...
  5. V1S1ON

    EA- korinen galant, ilmastoinnin lauhdutin?

    Ihmettelin kun ei ilmastointi toimi ja työkaveri tarkasti että onko paineet tallella ja että onko siellä tavaraa putkissa... no ei ollut paineita eikä ollut kylmäainettakaan.. laitettiin sitten tavaraa sinne jonkun verran ja väriainetta perään.. ihan 20min. käytön jälkeen huomasin kotona että...
  6. V1S1ON

    Vaihteet katos... Galant 97 automaatista

    Vs: Vaihteet katos... Galant 97 automaatista juu minä olen korjauttanut turbiinin... ;D JN-Trading piispanristi, turku... n. 400€.. eikä kestä kauaa kun se mies sitä hääräs. vein sen sillai keskiviikko iltapäivällä ja se äijä soitti mulle saman viikon perjantain kymmenen aikaa aamulla et...
  7. V1S1ON

    Galant EA 97-> tyyppiviat / ostajan opas

    Vs: Galant EA 97-> tyyppiviat / ostajan opas mä otin kylläkin itse laatikon pois ja vein pelkän momentinmuuntimen huoltoon... semmoinen paikka kuin JN-Trading, (piispanristi, Turku) korjas sen 450€ mutta tuohon sisältyi laatikon stefa, öljyt, öljyihin tarkoitettu lisäaine, öljypohjan...
  8. V1S1ON

    Galant EA 97-> tyyppiviat / ostajan opas

    Vs: Galant EA 97-> tyyppiviat / ostajan opas itselläni on vm.97 2.5 V6 automaatti.. laatikon kanssa oli ongelmaa.. autolla ajettu 220000km ja tuosta 80000km sitten oli korjattu momentinmuuntimen öljypumpun rihloitus ja nyt ne rihlat meni taas... laatikko ei pitänyt mitään ääntä ja toimi...
Takaisin
Ylös Bottom