Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Aa niin tossa joo, ei oo siihe koskettu mutta nokka on käytetty irti kun venttiilivarrenkumit on vaihdettu kansirempan yhteydessä. Onko muita ajatuksia vialle näiden lisäksi.
Kyllä se siellä näytti olevan ja pyöri kun moottoria pyöritti ja eihän se pysty irtoamaan jos ei ole kampiakselin hammaspyörää irroitettu. Kuinkas se nokka-akselin tunnistimen triggeripyörä tarkastetaan helposti
Triggeripyörällä varmaan tarkoitat sitä jakohihnan hammaspyörän takana olevaa levyä mistä kampi-akselin asentotunnistin ottaa tietoja. Nokan pyörähän ei pitäisi olla väärässä asennossa koska ykköspytyn mäntä on ykk:ssa ja puristuspaineita on todella hyvin.
Edellinen keskustelu lukossa, eli tähän jatkuu. Eli siis pitäisi saada lancer ajoon mutta ei edelleenkään halua käynnistyä. Startatessa "potkii takaisin" eli startti hetken startattuaan lopettaa starttaamisen ja iskee tulta imusarjassa kun tarpeeksi yrittää. Bensiiniä tulee tulppien märkyyden...
Terve!
Osaiskohan viisaammat kertoa mikä on lancerissa vikana kun ei käynnisty vaan käynnistäessä starttaa mutta melkein heti lopettaa starttaamisen ja töpsähtää. Imusarjassa myös saattaa paukahtaa. Nokka-akselin asentotunnistin on vaihdettu.Moottori on 1.6 4G18
Terve!
Mikähän kaverin lancerilla on hätänä kun ei kansiremontin jälkeen käynnisty vaan starttaamisen aikana lopettaa melkein heti starttaamisen ja saattaa imusarjassa paukahtaa?