Lancer ei suostu käynnistymään. KIIRE!

Liittynyt
15 Lokakuu 2018
Tykkäykset
0
#1
Edellinen keskustelu lukossa, eli tähän jatkuu. Eli siis pitäisi saada lancer ajoon mutta ei edelleenkään halua käynnistyä. Startatessa "potkii takaisin" eli startti hetken startattuaan lopettaa starttaamisen ja iskee tulta imusarjassa kun tarpeeksi yrittää. Bensiiniä tulee tulppien märkyyden perusteella ja kaikki tulpanjohdot antoi kipinää. Jakopää on tarkastettu ja merkit on vastakkain ja 1.sylinterin mäntä yläkuolokohdassa, puristuspaineet n.18bar,nokka-akselin asentotunnistin vaihdettu ja tulpat vaihdettu. Ilmeisesti saa kipinän väärään aikaan koska imusarjassa poksii, mutta voikohan se olla ylipäätään mahdollista?
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Tykkäykset
162
#2
Tarkastitko nokan ja kampiakselin triggeripyörät niin kuin sanoin aiemmin?
Jompi kumpi todennäköisesti 180astetta väärin.
En tiedä miksi edellinen keskustelu olisi mennyt lukkoon.
 
Liittynyt
15 Lokakuu 2018
Tykkäykset
0
#3
Tarkastitko nokan ja kampiakselin triggeripyörät niin kuin sanoin aiemmin?
Jompi kumpi todennäköisesti 180astetta väärin.
En tiedä miksi edellinen keskustelu olisi mennyt lukkoon.
Triggeripyörällä varmaan tarkoitat sitä jakohihnan hammaspyörän takana olevaa levyä mistä kampi-akselin asentotunnistin ottaa tietoja. Nokan pyörähän ei pitäisi olla väärässä asennossa koska ykköspytyn mäntä on ykk:ssa ja puristuspaineita on todella hyvin.
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Tykkäykset
162
#4
Sitä tarkoitan mutta nokan asentotunnistimella on myös oma triggeripyörät, joka on vieläpä helppo tarkistaa.
 
Liittynyt
15 Lokakuu 2018
Tykkäykset
0
#5
Sitä tarkoitan mutta nokan asentotunnistimella on myös oma triggeripyörät, joka on vieläpä helppo tarkistaa.
Kyllä se siellä näytti olevan ja pyöri kun moottoria pyöritti ja eihän se pysty irtoamaan jos ei ole kampiakselin hammaspyörää irroitettu. Kuinkas se nokka-akselin tunnistimen triggeripyörä tarkastetaan helposti
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Tykkäykset
162
#6
1540147513773.png
Se on tuon ympyröimäni osa sisällä kiinni nokka-akselissa ja kyllä sekin varmasti pyörii mutta se saattaa olla 180astetta väärässä asennossa.

1540147630983.png
Tämä osa.

Tosin ihmetyttää miksi se olisi mennyt väärin jos siihen ei ole koskettu.
 
Liittynyt
15 Lokakuu 2018
Tykkäykset
0
#7
Näytä liitetiedosto 19326
Se on tuon ympyröimäni osa sisällä kiinni nokka-akselissa ja kyllä sekin varmasti pyörii mutta se saattaa olla 180astetta väärässä asennossa.

Näytä liitetiedosto 19327
Tämä osa.

Tosin ihmetyttää miksi se olisi mennyt väärin jos siihen ei ole koskettu.
Aa niin tossa joo, ei oo siihe koskettu mutta nokka on käytetty irti kun venttiilivarrenkumit on vaihdettu kansirempan yhteydessä. Onko muita ajatuksia vialle näiden lisäksi.
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Tykkäykset
162
#12
Hyvä että vika löytyi ja kiitos että kerroit sen myös täällä jos jollain toisella käy vastaavaa.
 
Ylös Bottom