Hakutulokset

  1. L

    Hyundai H1 savuttaa tyhjäkäynnillä

    Lueskelin näitä viestejä läpi enkä löytänyt juurikaan juttuja pumppuongelmista vaikka käsittääkseni tuo sähköinen perinteinen pumppu on ollut vikaherkkä vai onko? Hajottamoilta niitä ei tunnu löytyvän mitä olen kysellyt. Lähinnä sitä etsin että miten pumppu vikaantuu ja mitkä on oireet? Auto...
  2. L

    Hyundai H1 savuttaa tyhjäkäynnillä

    Ei syö öljyä yhtään, ajettu 290tkm. En tiedä milloin oireet alkanu kun ostin sen keväällä raksa autoksi ja koko ajan se on temppuillu mutta oireet pahentunut koko ajan. Ostaessa en huomannut mitään outoa mutta seuraavana päivänä jo savutteli. Savu haisee polttoaineelle, ei öljylle. Sen kyllä...
  3. L

    Hyundai H1 savuttaa tyhjäkäynnillä

    Kyseisessä autossa on siis Mitsubishin moottori, 2.5TD vuosimallia 2006. Tyhjäkäynnillä auto rynkyttää ja savuttaa, ajossa toimii melkein ok ja tehot on tallella. Välillä nostaa tyhjäkäyntikierrokset korkealle kunnes taas normalisoituu, tätä tekee ajossakin että alkaa itsestään kiihdyttämään ja...
  4. L

    L200 -90 korjauspellit

    Vs: L200 -90 korjauspellit Päivitystä, auto on maalattu ja pääosin kasassa. Lokasuojat ja hiekkapellin tilasin Motonetista, ne oli ihan ok ja istui asiallisesti paikalleen. Tosin lommoja niissä oli eli joutui paklaamaan ennen maalausta, ilmeisesti kuljetuksessa tulleita. Takaluukkua etsin...
  5. L

    L200 -90 korjauspellit

    Auto menossa pikkuhiljaa maalaukseen. Autoon hommattu ovet, lokasuojat, konepelti, hiekkapellit yms. Nyt enää puuttuu ehyt takaluukku. Saisikohan sitä mistään uutta tilattua? Uudempaan malliin kyllä löytyisi mutta tähän vanhempaan en ole löytänyt mistään. Jos sattuisi niin hyvä tuuri että...
  6. L

    L200 4WD -90 vaihteisto tiputtaa öljyä

    Vs: L200 4WD -90 vaihteisto tiputtaa öljyä Vaikka en itse täältä juuri apua saanut, niin vastaan itse itselleni jos jollakin muulla sattuu olemaan sama ongelma. Etukardaanin ja jakolaatikon välistä valui öljy pihalle ja oletin tietty että jakolaatikossa oleva stefa vuotaa. Uuden Stefan vaihdon...
Takaisin
Ylös Bottom