Hakutulokset

  1. H

    Evo 3 nokka/kampuran anturit

    Elikkäs mitkä anturit tuolla on? Nettiä lueskelin joku CAS on nokka akselin päässä mutta kampuran päästä en saanu vielä kaivettua onko Hall vai Vr anturilla Sitten mietin Ecua niin onko jollain pistää mitä evo 3 tai uudempien evojen ecujen specsejä.
  2. H

    Evo 9 halutaan tietää vaihteiston toimintaa.

    Moro. Kysymyksenä on enimmäkseen tämä sähköhydraali pumppu homma. Saako niitä poistettua? Toiminta periaate. Onko se kulmavaihteessa, laatokossa vai missä. Sitten lukottaako se nelivetoa vai onko tässä myös peränlukko tällä idealla? Miksi kysytään . Noh meiltä löytyy kaikki hilppeet mutta ei...
  3. H

    Heke89`s Evo 3 (Ensikosketus mitsuihin)

    Mielipiteitä, Ideoita, Neovoja, Kysymyksiä tai jotain muuta. Jos jollain on tosiaan tehostimen pumppua olisin erittäin kiinostunut tai Damperia hyvä kuntoista niin kiinostaa!
  4. H

    Heke89`s Evo 3 (Ensikosketus mitsuihin)

    Terve. Tuolla tekniikka puolella koittanu imeä kaikkea infoa mitä vaan saa ja nyt olen sitten ostanu ensimmäisen japanilaisen auton. Tuossa perjantaina menin katsomaan "Hyvässä kunnossa" "Kaikki toimii" olevaa Evoa. Noh siinä kiivaiden puhelin soittojen kautta sain sitten jo muutamia vikoja...
  5. H

    Evol 3 (4G63) Tehostinpumppu varsinais-suomi!

    Elikkäs tehostin pumppu varsinais-suomen alueelta 0442000841/privalla saa kiinni.
  6. H

    Evo 3 Säädettävä alusta

    Elikkäs Säädettävää alustaa jos on nurkkiin jäänyt niin voisi olla kiinostusta. Privana/viestiä 0442000841
  7. H

    Evo 3 Tyyppiviat/Viritys potentiaali ja paljon muita kysymyksiä

    Elikkäs oon koittanu lukea foorumilta juttuja evo 3sista mutta on sen verta sekava vielä niin kyselempä täältä Olen tuossa ostamassa 160tkm ajettua Evo 3sta. Ajatuksena rakentaa budjetilla perus ripeä käyttöauto. Mites koneen kestävyys? uskaltaako tuota touhuta yhtään? täältä kun olen muutamia...
  8. H

    Ostetaan 4d56 keinuvipu turunalueelta! Kiire

    Elikkäs ostetaan yksi keinuvipu 4d56 2.5 koneeseen turun lähistöltä! puh 0442000841 saa kiinni.
  9. H

    4d56 Käy huonosti!

    Terve. mun tosiaankin hyundai nokalla mutta 4d56 kone alkoi kesken ajon käymään huonosti. Kone savuttaa välillä ja tulee reipas naftan käry putkesta taas välillä käy ihan nätisti. Suuttimen kärjet vaihdoin ja homma hieman parani mutta siltikin käy raskaasti. Kone kuulostaa ihan kuin kävisi...
  10. H

    Uusi täällä ja tarttisi infoa 4D56 vm 03 koneesta (viat/viritys)!

    Terve. Elikkäs tiedän kyllä että foorumeilta hakemalla löytyy tietoa mutta mielummin aloitan puhtaalta pöydältä. Itsellä kokemusta enemmän jälkiahdetuista bensakoneista ja niiden säätämisistä aftermarket ecujen kanssa Joten tämä diesel vp37 sähköisen jakajapumppu homma on aika harmaan...
Takaisin
Ylös Bottom