Hakutulokset

  1. nakasaki

    2.5 TDIC mäntien ero ?

    Nyt tarvitsis varmaa tietoa, MIKSI 4D56T moottorin männät ( 2 kpl. 660g. ja 2kpl. 650g.) on 10 g. eripainoisia keskenään? :nykii Mitä kummaa tuolla on haettu. PS. muutkin punnitkaa männät, kun kokoatte kyseistä konetta, valmistettu -97 jälkeen.
  2. nakasaki

    SM-rallikausi 2010

    Se ois taas, SE AIKA vuodesta. Että autot ajaa lujaa, rovaniemen ympäristössä ( Tunturi ralli ). Ja pitäs lähteä kannustamaan, oikea merkki voittoon. :peukku
  3. nakasaki

    Mistä johtuu dumpin aukeilu omia aikojaan?

    Elikkä mulla on tuossa turbosmartin dumppi ja se aukeilee kun nousee esin johonkin mäkeen, että paine on -0,3 ja +0,4 välillä. Niin siitä kuuluu sellanen supsuttava ääni ( tsooh tsooh tsooh ..... ). Olen kiristänyt sen täysin kiinni ja laittanut koroketta jousen alle 4mm. - Ja sama ongelma...
  4. nakasaki

    Turbo koneen pakolämmöt, nousee nopeasti.

    Elikkä kyseinen ongelma on tuossa, turbo bensakoneessa. Pakolämmöt hyppää lähelle 1000c noin 5sec vedonjälkeen ja tasakaasulla ajossa on 700- 800 c. Omgelmana on että mistä alkas ettimään vikaa ja korjausta.( jälkiasennus ruiskun- ja sytytyksen ohjaus paikoillaan) ?
  5. nakasaki

    6g72 Vesikanavat

    Tietääko kukaan, tai onko kellään kuvaa 6g72 vesikanavista. Lähinnä sellainen jossa näkyy veden kiertoreitti koneen sisällä. Ja vesialueiden siainti lohkossa. ( Olisi tarkoitus betonoida lohko. Että tietää mihin asti betonia kestää laittaa, että ei tuki jotain tärkeää vesikanavaa ).
  6. nakasaki

    3000 GT:n 6G72 koneen paino

    En tiedä, Kiinnostaako ketään. Mutta tassä lisää tietoa, joka lisää tuskaa. :peukku Ja motti on GT 3000 tt ilman starttia, mutta muuten kokonaisena.
  7. nakasaki

    Keski - tasauslukko

    Mistä tietää että, keskilukko on loppu. Kun tuossa gt 3000 tuo toinen versio on enempi takaveto painotteinen. Mutta etuperä vetää kans, kun sen esim. tartuttaa johonkin.
  8. nakasaki

    GT 3000 Värikoodi

    Onko kellään tiedossa, mikä on GT 3000 Bekenbauer keltaisen värikoodi ?
  9. nakasaki

    Autokauppias Kari Koistila ja toripörssi

    Onko kokemuksia kyseisen firman automyynnistä ja myyjästä. Kun mulla alkaa oma käsitys muodostumaan kyseiseen toimintaan. Onko joku varmasti ostanut auton kyseiseltä kaverilta ja miten on kauppa onnistunut ? Ja toimitus aika ?
  10. nakasaki

    3000 GT TT erikone versioita ?

    Onko 3000 GT TT:hen erikone versioita gen 1 ja gen 2 ja mitkä on niiden erot ja pystyykö, esim. kannet laittamaan ristiin eri mallien välillä.
  11. nakasaki

    Pikkasen pintaruostetta

    Nyt olisi tiedolle tarvetta. Miten lähtee ruoste edes jonkin verran vähemmäksi, vai onko jo pelimenetetty ? Niin ja motti menee luonnollisesti poraukseen. :nykii
  12. nakasaki

    GT 3000 jakolaatikon välykset

    Onko kellään tietoa, minkälainen pitää olla GT3000 jakolaatikon välys holkkiakselissa päittäis suunnassa, ja sitten hammaspyörien välillä keskenään. Nyt mulla on et holkki akseli pyörii vähän nihkeästi, kun sormin pyörittää. Ja kartaani akselista kun heiluttaa, niin on aavistuksen verran välystä...
  13. nakasaki

    Minkälaiset 3000 GT - TT isommat turbot

    Elikkä nyt turbo velhot ! Mikä olisi sopivin vaihtoehto tuohon mitsu 3000 gt - tt nykyisten 04-13 turbojen tilalle. Olen itse ajatellut 04-16 tai 04-18 tai 05-? . Mitä eroja on noissa ja mitkä sopivat ( lähinnä ahtain paikka on takinmaisen turbon ) paikoilleen ilman isompia modeja. Ja teholuokka...
  14. nakasaki

    Miksi nämä tuning touhut tökkii

    Elikkä onko kuin moni törmännyt näihin tuningki ( leikkaa ja liimaa ) firmojen tyhjiin lupauksiin. Itse olen todella rankasti V#####tunu näihin lupauksiin et on sulla kotona 2-3 viikossa. Paras / pahin heepo on tilannut imuvenat jankkilästä ja nossin osia. No imuvenat tuli ( 1/2 vuotta...
  15. nakasaki

    tbo cordian alipaine letkut

    Elikkä tuossa tbo cordia -83 on kaasarilla tolkuttomasti letkuja, niin ne on ajansaatossa vaihdeltu ja sekoteltu. Että oisikko kellään letkujen asennuskuvia tai piirrustuksia. Että mikä tulee mihinkin, kun ei tykkää oikein kunnolla pelata. :o
  16. nakasaki

    GT 3000 talvivessa

    Elikkä ongelma on, että miten saan ton GT 3000 TT. lämpenemään talvella, lämmitys tolpasta. Kun lommin tai lämppärin paikka hakusessa. Jos jollai tietoa, niin otetaan apua vastaan. Mikä ja mihin kohti?
Takaisin
Ylös Bottom